23. stu 2014.

La Roche-Posay Hydreane BB krema – recenzija i darivanje


Znam, užasna sam blogerica zadnjih mjeseci. Posao, posao i još malo posla oduzimaju mi svako vrijeme. Nakon što dođem doma, gotovo uvijek imam još posla i nakon toga sve što želim je gledati u zid. Ok, to se nikada ne ostvari jer me čekaju oni kućanski poslovi.
Kukam ne samo da vam kažem kako mi je teško, već da vam predstavim svoj novog prijatelja koji me redovito prati u tom užurbanom ritmu. Njegovo ime je La Roche – Posay BB krema i obožavam ga! Moj posao je jako dinamičan. Puno sastanaka, mijenjanja lokacije, gledanja u monitor i sve to s jednim pravilom- make up i cijeli styling mora biti bez očitih grešaka. Kažem 'očitih', jer svakome se omakne koji dan.

Kako se preko dana volim držati minimuma, ova BB krema postala je moj najbolji prijatelj. Lagane teksture, jednako laganog prekrivanja. Meni osobno takva tekstura izrazito paše, jer ju uvijek mogu nadograditi ju na licu. Kad kažem lagano, ne neće prekriti sve očite nedostatke, morat će te posegnuti za korektorom, ali će tenirati i ujednačiti vaše lice. Ako je vaša koža mješovita ili masna, posegnite za matirajućim puderom. Bez njega, ova BB krema ne drži na masnim dijelovima lica. Sviđa mi se što kada se povlači ne ostavlja 'fleke' iza sebe, već ravnomjerno lagano nestaje. Baš kao što joj stoji u imenu, hidratizira lice, pa je odlična nadopuna kremi i spas za ovako lude dane kada se vrijeme mijenja 100 x.

Najveća mana ove BB kreme je što dolazi u samo dvije nijanse, što znači da ju rijetki mogu koristiti. Trajnost ovisi i tome kako se vaša koža masti, meni bez matirajućeg pudera prosijava već nakon 5 sati, ali uzmimo u obzir da sam dosta u pokretu i da sam čak u zadimljenom, čas na zraku, čak u uredu, što na moju kožu dodatno djeluje.
Kako je ovo zaista predivna BB krema koju bi voljela da netko i od vas isproba, imam za vas super darivanje u kojem darujem čak 20 BB krema u nijansi medium! Darivanje će te pronaći na Maybe's New start Facebook stranici!



*pr uzorak

Jeste li isprobali ovu BB kremu? Volite li LRP kao ja?
Love,
Ana
 

2 komentara:

  1. Isprobala sam ju i jedna mi je od dražih na našem tržištu! Moja osjetljiva koza ju bas voli :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja nisam probala jos nijednu BB kremu! :))

    OdgovoriIzbriši