22. lip 2014.

Fashion inspiracija: Trendcy.com

Zadnjih godina sve više i više vidim prednost kupovanja iz naslonjača. Ili barem pretraživanja tržišta preko interneta. Ušteda vremena je ogromna. Posebno danas kada je ponuda toliko raznolika. A ja sam druge strane jako zahtjevna. Posebno kada je odjeća u pitanju. Mora biti jednostavna, ali imati ono nešto, kvaliteta materijala je neupitna, to se podrazumijeva. I da, uvijek ću dati koju kunu više za kvalitetniji komad. Mama mi je uvijek govorila: „nisam toliko bogata da kupujem jeftine stvari“ i nekako mi je to ušlo u naviku. Ne kupujem uvijek i sve skuplje, ali za neke stvari volim odvojiti. Posebno haljine i košulje/bluze. I naravno cipele.
timthumb
Trendcy.com shopping mjesto po mom ukusu. Odabir dizajnera je izvrstan. I ne samo stranih, već ćemo tu naći i Hrvatske poput Kralja i Krajine ili divnog Hippy Gardena. 

Današnja inspiracija vezana je uz naše crkveno vjenčanje koje planiramo za jesen. Kao i prošlo, ono kod matičara, biti će u uskom krugu obitelji ikumova, ali ako bude sreće u posebnom ambijentu. No o tome ako se ostvari. Unatoč tome što će nas biti malo, u potrazi sam za novom haljinom i ove godine želim da je duga. Vjenčanice kod mene ne dolaze u obzir, već tražim nešto što opet i opet mogu nositi.
page1
Nakit je za mene simbolika. U biti, život vidim kao veliku simboliku. Možda ju nitko osim mene neće vidjeti, ali meni će puno značiti. Iz tog razloga su me oduševili ovi komadi. OliveYew nakit kao da je rađen za mene. Zaljubljena sam u ogrlice i narukvice sa 2 spojena kruga, jer krug nema ni početak ni kraj. Kao ni naša ljubav. Naušnice koje možda izgledaju neuredno, ali to je život, zbrkan i bez jednostavnih linija,…jer to smo mi. Zakompliciramo sve što možemo, ali uvijek se vraćamo i nikada ne odustajemo. A za kraj prsteni. Robusni, divni, jednostavni I predivne boje.page2
Moram s vama podijeliti još nekoliko komada koje bi rado udomila. TWINS majica s ružom i Maison Marquise bluza, jer mi očajno trebaju košulje i bluze i posao. A i prekrasna je! Ok, ni za hlače se ne bi bunila.
page3
I malo modnih dodataka. Već dugo mi za oko nije zapao klač kao što je ovaj. Savršene orijentalne naušnice za ljeto, uz lagano valovitu kosu povezanu u neurednu punđu…ili prozirna narukvica s jakim detaljima. Izvrsna na styling koji uključuje T-shirt, boyfriend jeans i štikle! Joj, momentalno želim van, glasnu muziku i puuuno sati plesa!
page4
Obavezno se besplatno registrirajte na Trendcy.com: link
I pronađite svoje favorite. Možda si ne možemo sve  priuštiti,ali dozvoljeno je maštatiSmile
Love,
Maybe











Nema komentara:

Objavi komentar