28. tra 2014.

Stambuk's sapun od ekstra djevičanskog maslinovog ulja s ružmarinom

Jesam li vam ikada rekla da sam veliki ljubitelj sapuna za tijelo? Obožavam ih. I volim svaku priliku za isprobati neki novi, posebno prirodni.
20140310_132609
Prije nekoliko tjedana, ugodno sam se iznenadila jednom od najljubaznijih ponuda da testiram proizvod. Da li zato što je ponuda došla od samog vlasnika Stambuk's sapuna direktno ili zbog toga što mi je uz proizvod dana napomena da nisam nimalo dužna napisati recenziju i da će mu biti drago ako samo isprobam proizvod. Poslovnost kakva se rijetko viđa kod nas me oduševila.

20140310_132623
Sapun je došao nakon nekoliko dana i jedva sam čekala otvoriti ga i pomirisati. Ima nešto u tim prirodnim proizvodima. Sa njime stigla je i osobna poruka i još jedna zahvala što sam pristala isprobati proizvod, te da recenzija nije obavezna. Sam izgled sapuna mi je nekako old school. Već ste u postovima mogli primijetiti da volim taj stil. Veliki, kockasti sapun, svjetlo zelene boje. Miris ružmarina se dosta osjeti, ali taj miris u meni budi jako lijepe emocije i sjećanja na predivne trenutke na moru, tako da je meni ugodan. S vremenom će taj miris ispariti, dok će na koži biti jako blag.
20140310_132828
U poruci koja mi je stigla s sapunom su mi bile i pojašnjene karakteristike sapuna. Sapun je rađen na prirodnoj bazi i ne pjeni se jako, nije testiran na životinjama, rađen je po domaćoj tradicionalnoj recepturi i najdivnije od svega, prepun je ekstra djevičanskog maslinovog ulja. Ovaj sapun vrišti jednom riječi: hidratacija! Iako sam zadnjih mjeseci redovitija u mazanju nego do inače, ovaj sapun je pridonio još boljem stanju moje kože. Koža je nakon tuširanja glatka,ne stvara se film na njoj, hidratizirana i ugodnog mirisa.
20140310_132702
Sapun se ne troši brzo, što je veliki plus. I jedna od svakako najbitnijih stvari, koristite zaista prirodan proizvod.
Još riječ dvije o ambalaži. Retro ambalaža s točkicama. Divno! Običan karton, ali mene je oduševio na najjače, jer je načinjena s puno ukusa. Kada sam već toliko oduševljena, onda neka sam do kraja. Posebno sam sretna jer hvalim Hrvatski proizvod!
20140310_132641
Ocjena: 5/5
Cijena: 35,90 kn
Dostupnost: Stambuk's Facebook
Da li ću ga kupiti? Da. I ne samo sebi. Već i mami. I napraviti zalihu!
*PR uzorak
Love,
Maybe
















4 komentara:

  1. super si ih opisala, odlično zvuče, baš ću probati koji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. isprobala sam prošlog ljeta ovaj sapun od limuna. Bio je to jedan od najljepših mirisa koje sam ikad imala u svojoj kupaonici, a također je i kvaliteta samog sapuna za svaku pohvalu

    OdgovoriIzbriši
  3. Domaće kvalitetno maslinovo ulje blago je gorkastog okusa. Kvaliteta domaćeg maslinovog ulja može se testirati i po mirisu. Ekstra djevičansko maslinovo ulje miriše na masline ili trave. ulje maslinovo

    OdgovoriIzbriši