22. tra 2014.

BIOTHERM Biosource pjena za lice

20140421_152745
Pjena je zaista lagana na licu, ali temeljita. Čak ni u osjetljivijim danima moje kože nisam primijetila da je utjecala na nju na način da ju isušila, ili ono što je meni veći problem: napravila filter na koži koji ju je zamastio dodatno. Dapače, ona nježno očisti kožu, koža diše uz nju. Već dugo nisam naišla na sredstvo koje mogu koristiti tjednima uzastopno da mi ne dosadi koži. Neovisno čistim li kožu s VisaPurom ili ručno. Jer BIOTHERM Biosource pjenu sam počela koristiti prije VisaPura.

20140421_152518
Uvijek me fascinira kada mi lice ostane čisto nakon pjene. Na prvu čini da su pjene preslabe, iako ih volim. No,nisu. Pjene mogu biti jednako jake kao i gelovi za lice. Samo nježnije. Zato ih volim. Pjena ima jači miris koji na licu potpuno nestaje. Iako tekuća u bočici, stiskom se pretvara u pjenu. Dovoljan je jedan stisak pumpice za cijelo lice. Kada to sve uzmete u obzir, cijena nije previsoka jer će vam 150 ml trajati mjesecima.
Ambalaža je plastična bočica valjkastog oblika. Prozirna je pa ćete u svakom trenutku znati koliko ste potrošili i koliko vam je još ostalo proizvoda.
20140421_152814
Kao manu bi možda navela činjenicu da je namijenjena svim tipovima kože, što mnogima neće odgovarati. Uvijek je bolja opcija specijalizirana njega lica. No, meni je s mojom mješovitom kožom izvrsno sjela ova pjena.
Cijena: 350 kn/150 ml
Dostupnost: Muller, bolje ljekarne
Ocjena: 4,9/5
*PR uzorak
Kako vam se sviđa ova pjena? Volite li pjene za čišćenje lica?
Love,
Maybe











Nema komentara:

Objavi komentar