11. velj 2014.

MAC by The body Needs

20140210_113251
Negdje u 12 mj sam saznala za The Body Needs web shop koji prodaje i svoju kozmetiku i semplome MAC proizvoda. Nisu autorizirani od strane MAC-a, ali obzirom da sam za njih saznala od djevojaka koje nisu amaterke u tom svijetu odlučila sam vjerovati TBN-u i napraviti svoju prvu narudžbu.

20140210_113304
Za početak sam uzela Paint Pot semple u nijansama Soft Ochre i Painterly. Te pigment u nijansi Blue Brown i glitter u nijansi Reflecs Trans. Pink. Kada sam ja uzimala imali su akciju -25%, koju svako toliko imaju. Ako želite isprobati nešto od MAC-a prije kupovine svakako obratite pozornost na TBN. Mene su ova 4 sempla sa poštarinom (cca 6,5$) i popust koštala oko 100 kn. Poštarina je dosta skupa. A putovali su oko 10-ak dana. 20140210_113326
Planiram naručiti još koji pigment I Paint Pot, koji mi preporučujete?
Love,
Maybe



2 komentara:

  1. ja isto gledam kako bi uzela nesto od njih ali nemogu naći koliko je minimalna naruđba i shipping. inaće sam imala mineralna sjenila i rumenilood joppa kozmetike i sve mislim naručit opet iste proizvode koje sam imala

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na informaciji... Moram priznati da prvi puta čujem

    OdgovoriIzbriši