25. sij 2014.

OLIVAL njega lica s smiljem

 
20140112_165222
Ulje smilja je jedno od najskupljih i najrjeđih. Iako, ja nikako,ali nikako nisam ljubitelj mirisa cvijeta smilja. Dok ga moja mama obožava i nedopustivo je vraćat se sa mora bez smilja. S druge strane, smilje je zaista jako cijenjeno u preparativi pa sam se oduševila paketom iz Olivala. Na svu sreću pa su smilje miješali sa drugim proizvodima i ublažili njegov miris.

20140112_165353_Richtone(HDR)
Set koji vam danas predstavljam sastoji se od tonika za lice, pilinga i regenerativne kreme. Godinama sam umjesto klasičnog tonika koristila hidrolat lavande. Tonik osim ulja smilja sadrži i aloe veru i ekstrakt sjemenki grožđa. Namijenjen je za sve tipove kože. Tonik je vrlo nježan, ali učinkovito uklanja višak masnoće, ne isušuje lice. Ugodnog je mirisa, što je meni bitno da se smilje ne osjeti jako. Da vam pravo kažem, ja vam od tonika do sada niti jednog nisam vidjela neki preveliki rezultat, osim ako ne treba baš neki masnoću s lica skinuti. Tako da, meni se sviđa jer je ugodan na koži, ali da me pitate što točno čini, nemam pojma. Zato ovaj put preskačem ocjenu.
20140112_165615_Richtone(HDR)
Cijena: 36,90 kn/200 ml.
20140112_165420_Richtone(HDR)
Piling za lice osim ulja smilja sadrži koštice masline i marelice. Miris je mliječni, kremasti, upravo kakav je i proizvod. Osobno sam ljubitelj grubljih pilinga, dok je ovaj kombinacija kremastog sastojka i pilinga. Lagala bi kad bi rekla da nije učinkovit, dapače, ali ja jednostavno volim grublje pilinge. No, ovaj piling ima jednu veliku prednost a to je da koža ostane nakon njega predivno hidratizirana i nimalo isušena. Bez obzira što nije moj tip pilinga, jako mi se svidio.
20140112_165721
Ocjena 5/5.
Cijena 29,90/75 ml 
20140112_165440_Richtone(HDR)
Regenerativna krema s uljem smilja za posebnu njegu. Krema sadrži ulje makadamije i noćurka. Krema je namijenjena normalnoj, mješovitoj i masnoj koži i to je dnevna krema. Proizvod je definiran kao hidratantna emulzija i upravo ta razlika između kreme i emulzije je ono što na mojoj koži čini razliku. Moja koža nije ljubitelj emulzija jer ju previše zatvaraju i ne diše nakon njih. Napominju da dubinski vlaži i hidratizira kožu i apsolutno se slažem s time. U danima kada mi je u životu vladao kaos i kada danima nisam koristila kremu za lice, zaista ju je super hidratizirala i brzo vratila u normalu. Međutim, uzastopno korištenje ove kreme mi je stvaralo film na koži koji joj ne da disati. Za mene je ova krema SOS, a ne nešto što bi redovito koristila.
20140112_165700
Ocjena 3,7/5
Cijena: 59,90 kn/50 ml.
Ambalaža je jednostavna, možda inovativnija za Olival, ali klasična drogerijska. Voljela bi da su se malo više potrudili jer u pitanju kvalitetni proizvodi (svi proizvedeni u Hrvatskoj) koje treba jače promovirati i to ne samo unutar granica.
Jeste li isprobali ovu Olival liniju?
Love,
Maybe










Broj komentara: 6:

  1. Mene je zainteresirao piling - na njih uvijek padam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti se mogao svidjeti, bez obzira što nije jači!

      Izbriši
  2. Ne sviđa mi se abmalaža, ja sam jedna od onih koja pada i na pakiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni bi bilo draže da su je još malo popravili!

      Izbriši
  3. Meni se sviđa tonik samo zato što uklanja višak masnoće sa lica ali večina ih ima taj učinak.

    OdgovoriIzbriši
  4. Marijana Šimićveljače 17, 2014

    Mene privlači čitava ova kolekciju. Proizvodi mi nisu dostupni a jako bi ih voljela isprobati.<3

    OdgovoriIzbriši