13. sij 2014.

AVON makeup kistovi

20140112_160322Danas za vas imam 3 kista za šminkanje iz Avona. Avon nije poznat po kistovima i tek korača u tom smjeru. Svako toliko se pojave neki kistovi u ponudi, ali uglavnom kratkoročno. Prije cca 2 mjeseca sam dobila iz Avon na recenziju ova 3 kista. Zajedno sa njima je došla i mala slatka torbica, ali moj muž je u jednoj od svojih čistka zaključio da mi je to višak i bacio. Na žalost, jer je bila izvrsna za torbicu ili put.



20140112_155619Set sadrži 3 kista. Veliki kist za rumenilo/puder i 2 manja multifunkcionalna kista za sjenilo/korektor/ruž. Kistovi su specifičnog izgleda: crna plastična sjajna drška i pink roza dlaka. Dlaka je sinteteička. Drške nisu kratke i izvrsno sjedaju u ruci. Ovaj set je super putni set, ima sve osnovno, ali naravno da vam uz njih treba još nekoliko kistova.
20140112_160102_Richtone(HDR)Kist za rumenilo/puder. Kist sa kojim nikako nisam potpuno na čisto. Veliki minus i ono što mi se nikako ne sviđa kod njega je što su dlake predugačke a sama glava je prestisnuta za tu dužinu dlake. Zbog toga nisam oduševljena kako prenosi puder u kamenu na lice, jer ako ga prenosim kružnim pokretima jednostavno je preuzak da bi ga lijepo prenio. Za rumenilo je izvrstan. Jako lijepo izblenda rumenilo na licu. Dlake su guste, ali ne i grupe te su vrlo fleksibilne i mekane.
Dok će mi za puder biti iznimno, dakle, ako nemam drugi kist uz sebe, za rumenilo ga vrlo često koristim.
Ocjena:4/5.
20140112_160000_Richtone(HDR)Kist za sjenilo. Ovaj kist sam također koristila i za blendanje. Znam da nije klasičan kist za blendnaje, ali htjela sam isprobati sve njegove mogućnosti ako ću ga nositi na put. Iako su dlake gusto postavljene i sintetičke, bila sam ugodno iznenađena koliko dobro hvata sjenilo. Na ovom i idućem kistu mi dlake izgledaju presintetičke, pa sam od njih očekivala fail, a ne win situaciju. Ovaj kist koristila sam za nanošenje sjenila i za blendanje pregiba i pokazao se odličnim.  Naravno, neće rezultat biti kao da ste koristili blending kist, ali sasvim solidno je odradio posao. Također, zbog gustoće će razmazati i olovku (po liniji) a zbog plosnatog oblika će precizno nanijeti sjenilo ispod donjih trepavica.
Kist od kojeg nisam puno očekivala, ispao je pravo iznenađenje.
Ocjena: 5/5.
20140112_160029_Richtone(HDR)Kist za korektor/sjenilo/ruž. Još jedan multifunkcionalni kist. Zamjerka bi mu bila dugačka dlaka, voljela bi da je mrvicu kraća. Naime, kist ima sve osobine da je izvrstan za nanošenje kremastih proizvoda: sintetička dlaka, plosnati oblik glave, gustoća i bio bi savršen da je dlaka mrvicu kraća. S time bi dobio još jednu mogućnost: preciznost kod nanošenja sjenila/eyelinera. Kao što sam već spomenula super je kremaste proizvode i ne „pojede ih“.
Multifunkcionalni kist sa jednom sitnom manom.
Ocjena: 4,8/5.
20140112_160154_Richtone(HDR)Ovaj simpatičan set naći ćete u Avonu. Ne mogu reći da me ova pink roza boja dlake oborila sa nogu, jer su mi draži kistovi bijele ili crne dlake. No opet, kvaliteta mi se zaista svidjela i ako ste početnik ili vam treba nešto za torbu ili kao dopuna vašem setu, ovo su super kistovi. 20140112_160219_Richtone(HDR)
Cijena seta (3 kista + torbica) je 95 kn. Kistovi su dostupni u Avonu.
Kako vam se sviđaju ovi kistovi? Jesu li vam već zapali za oko?
*PR uzorak
Love,
Maybe










Broj komentara: 11:

  1. A meni se baš ta pink boja najviše sviđa :))) Eventualno mi se sviđa samo ovaj kojeg si drugog opisala, plosnati. Ali ostali baš i ne..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drugi je univezralni koji uvijek najviše treba:)

      Izbriši
  2. Meni danas stižu kistići iz nove kolekcije koja stiže iduću kampanju. Čula sam da su jako dobri. Ove roze nisam isprobala jer me iskreno nisu niti posebno privlačili. Ovi novi su crno- bijele dlake. Imam jedan takav njihov dupli kistić, ali meni su takvi nezgodni za korištenje, a pogotovo za odlaganje. To mislim na one tipa s jedne strane za puder, s druge za rumenilo. Ali jako jako je mekan bez obzira što je umjetna dlaka. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam nove kistove i baš me zanimaju recenzije. Dupli kistić imam i ja i ne koristim ga iz istog razloga. Inače ne volim te duple jer su stvarno nepraktični za skladištenje i korištenje.

      Izbriši
  3. Imam ih i ja. Ali slabo nesto koristim, ta za rumenilo mi ima preduge dlake i nezgodno mi je da radim sa njom. A ove dve za senku i nisu tako lose, mada uvek uzemem neke druge.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj kist držati na kraju pa ti duljina dlaka neće toliko smetati, lakše ćeš ju regulirati kod nanošenja urmenila.

      Izbriši
  4. Ja bih za te novce ipak uzela RT :) Ali lijepi su, to priznajem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tu su negdje u cjenovnom rangu. Ali mislim da je razlika u pristupačnosti, jer mnogi još ne kupuju on line.

      Izbriši
  5. Gledala ih jesam no na kraju ih ipak nisam naručila čisto iz razloga koji si i ti spomenula...dlake su mi se činile predugima...inače baš nisam zadovoljna Avonovim kistovima ,imala sam njihov plosnati kist za sjenilo i kist za usne i totalno su neupotrebljivi pa se sad kćer igra s njima.izuzetak je njihov kosi kist za rumenilo koji koristim za konturiranje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da oni još moraju dosta raditi prije nego naprave dobre kistove. Barem se curica ima čime igrati:)

      Izbriši