21. stu 2013.

BECCA Avalon paleta

P1300789Becca Avalon paletu sam kupila od jedne djevojke preko fejsa. Dugo sam ju škicala dok nije konačno došla u moje ruke. Prvo je sjenilo bilo sam okrhnuti, neka su bila swatchana neka potpuno nova. U svakom slučaju, pun pogodak kupovine. Cijene se više ne sjećam točno. Mislim da je bila oko 150 kn.

P1300788 P1300794Imam hrpu paleta u takvim tonovima, ali hrpu i opet kupim novu takvu. Bit će da mi je Ben Nye dovoljno zašarenio život:-) Nego, vratimo se mi paleti. Volim praktične stvari. Iz tog razloga volim i palete. Posebno kad na jednom mjestu mogu pronaći više proizvoda za makeup. Ova paleta uključuje sjenila u kamenu i jedno kremasto, kremasto rumenilo i eyeliner u kamenu te kist.P1300790Sjenila su jako čudno. Ne loše čudna, dapače. Sjenila izgledaju shimmer, a u biti su mat kremaste teksture, ali opet su malo tog “kremastog” sjaja. Tekstura je neuobičajena za mat sjenila i meni su prva takve vrste. U samom nazivu ona imaju naznačeno da su mat, ali kada ih gledate izgledaju shimmer. Naravno, pričam o kamenim sjenilima. Kremasto sjenilo je shimmer što možete i na swatchu vidjeti. Tu nema greške! Pigmentacija kremastog sjenila je puno slabija nego kamenih i više je highligher nego klasično sjenilo.
P1300829P1300792Rumenilo je predivno i najvažnije, dugo traje na licu. Daje prirodan izgled lica, ne klasično rumeno ali ne i neprirodno rozo. Nisam imala nikakvih problema s aplikacijom na lice niti blendanjem. Bez obzira na pigmentiranost, kod ovog rumenila nisam imala strah da sam „pretjerala“ . Možda zbog toliko prirodne nijanse. P1300832
Eyeliner sam prvo mislila da je jako loše crno sjenilo. A onda sam okrenula paletu i vidjela da je eyeliner. Ako ga nanosite suhim kistom, biti ćete jako razočarani. Ne da nema pigmentacije već je suh i tako se slabo prenosi. No, nanesite ga običnim vlažnim kistom, dobit ćete izvrstan eyeliner. Obožavat ćete ga! On je crn i postojan i za razliku od tekućeg tuša ili gel eyelinera, nije presjajan, ni ne prectrava se. Meni je draža opcija jer mi izgleda puno prirodnije od drugih opcija.P1300814
Polagala sam nade u kist za eyeliner, ali ispalo je da su oba super. Čak i unatoč dugim dlaka obe strane su iskoristive i izvrsne za putni brzinski makeup.
Paleta me oduševila i zaista često posegnem za njom u šminkanju.
Kako vam se sviđa ova paleta? Jeste li isprobali što od Becca makeup-a pa da mi preporučite?
Love,
Maybe






1 komentar:

  1. Jako lijepa paleta <3 Volim neutralna sjenila :)

    OdgovoriIzbriši