6. ruj 2013.

Vichy Capital Soleil ulje za sunčanje

Znam, znam, ljeto je na izmaku a ja sam se tek sad sjetila pisati o ulju za sunčanje. U moru ruku ide opravdanje da sam čula da za 9 mj najavljuju lijepo vrijeme, dakle biti će još sunčanja. A druga stvar je što bi se od sunčevih zraka trebali štiti cijelu godinu, a ne samo na moru.


Obožavam suha ulja, jer em hidratiziraju em se brzo upijaju. Ne isušuju kožu, nisam masna od njih i ono najbitnije, koža mi ima prekrasan sjaj. Vichy Capital Soleil ulje za sunčanje mi je postao favorit od prvog trenutka isprobavanja. Prekrasan miris, brzo upijanje i sjaj kože bili su mi dovoljni da ga počnem obožavati.

Ovo ljeto su rijetki bili trenutci kada sam ga mijenjala s drugim sredstvom za zaštitu od sunčevih zraka. Zapravo, toliko mi se svidjelo da sam ga gotovo cijelog potrošila. A činjenica da ja odustanem od mazanja nakon 3 dana mora :sramim se:, a ove godine sam se pobožno mazala svaki dan dovoljno govori o tome koliko mi se proizvod svidio.

Vichy Capital Soleil ne samo da pruža zaštitu od sunčevih zraka, već i hidratizira kožu. Nikad manje nisam imala problema sa suhom kožom. A još uvijek spadam u skupinu ljudi koja se ima potrebe namazati jednom tjedno. Osim kao sredstvo za hidrataciju, ovo ulje daje predivan izgled koži. koža nije masna, nije ljepljiva, već izgleda zdravo i preplanulo. Drugim riječima, dobro je zakamuflirao moju lijenost u redovitoj njezi kože s mlijekom za tijelo. S druge strane, naravno da samo ulje nije dovoljna zamjena za hidrataciju kože. Svakako vam treba još nešto. Mislim da se na slici jasno može vidjeti razlika gdje je ulje naneseno a gdje nije. Realno, za ljenčuge poput mene napravit će medvjeđu usluguJ


Jeste li isprobali Vichy Capital Soleil ulje? Koje je vaša omiljena mazalica za zaštitu od sunca?

Love,
Maybe

Nema komentara:

Objavi komentar