11. ruj 2013.

Pantene Intensive Repair linija

Nema puno dijelova mene s kojima se mogu pohvaliti, ali moja kosa je definitivno dio na koji sam do sada u životu dobivala puno pohvala. Naravno da su postojali i mjeseci kada si nismo bile na ti. Ali rekla sam „dosta“ , vrijeme je da joj se posvetim.


Mnogi bi ubili za moju ravnu kosu, koja je ravna bez imalo truda. No, naravno da ja često patim da je sve samo ne ravna. A da bi se od kose nešto moglo napraviti ona mora biti hidratizirana i nikako suha. Iako moja kosa gotovo uvijek ima sjaj, uvijek sam mislila da je s time automatski i hidratizirana, dok me prilikom jednom tretmana u salonu nisu uvjerili u drugo. Zato sam ovo ljeto odlučila posvetiti kosi i nakon mjesec dana posebne brige i njege, rezultati su tu.

Dodatni poticaj bilo je dugo toplo ljeto iza mene. Iako nosim šešire pod obavezno, sol i ono malo sunca što dopre do kose uzimaju danak. Između ljetovanja na moju adresu je stigla Pantene Repair šampon i regenerator, dok je maska stigla još početkom ljeta ali nikako nije stizala na red probu. Prvih 2 tjedna su se rezultati vidjeli samo kada bi kosu prala na moru, s kišnicom. Kišnica instantno dobro djeluje na moju kosu, tako da je u kombinaciji s maskom, moja kosa doslovno blistala kao u reklami.



Obzirom da kišnica nije trajno rješenje, jer em od kuda ću ju nositi, em di da ju držim u stanu, usmjerila sam se na Intensive Repair liniju. Rekla sam si, ako ne ide s njom, prebacujem se dalje. Nakon cca 3 tjedna počele su prve prave promjene. Prvo mi je kosa postala sjajnija i mekanija, a nakon 4 tjedna korištenja shvatila sam da mi je kosa hidratiziranija. Dokaz tome je što sada od svoje kose mogu nešto i napraviti. Kada vam je kosa čvrsta, gusta i suha kao moja, onda vam se raspadne svaka punđa i svaki konjski rep se spusti. Daleko sam ja od postojane frizure, ali već činjenica da mi se vrući uvijači nisu izvukli van  kose je već napredak. Također, niti frizura mi se nije brzo spustila. Čak niti silikonski serum za vrhove, Split End Mender nije nužan da mi pokupi raštrkane vrhove!

Sve su to činjenice koje idu u prilog ovoj liniji. Doduše, imate na um da vam rezultati možda neće doći odmah, ali kada dođu vrijede čekanja.

Koja je vaš spas za njegu kose? Jeste li isprobali Pantene Intensive Repair liniju?   

*PR uzorak

Love,
Maybe

3 komentara:

  1. Jako mi se sviđa miris ovih proizvoda kao i uostalom svih Pantene proizvoda, a serum mi je preeedobar! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Serum obožavam ... mnogi negoduju zbog alkohola ali ja ga obožavam - mislim, serum ne alkohol :D!!!

    OdgovoriIzbriši