23. ruj 2013.

Dnevni i večernji makeup by AVON

P1300249-horz Prije nekoliko dana (tjedana) mogle ste na blogu čitati post posvećen Avon novitetima. Nakon toga sam se bacila na snimanje videa i tek iz treće uspjela. Novi stan i novi problemi sa svjetlom. Duboko se nadam da će se to ubrzo riješiti.

page Video pogledajte ovdje (na žalost, ne želi mi ga očitai:()

Avon je predstavio odlične palete sjenila i ako krećete u nabavku istih svakako krenite od Mocha latte palete. Znam, dosta vam je neutralnih nijansi i već ih imate milijon, ali to je tako praktična paleta da ipak razmislite o njoj. 2 mat sjenila od kojih je svjetlije izvrsno za konturiranje a tamnije za popunjavanje obrva (ukoliko ste brineta kao ja) + 2 prekrasne shimmer nijanse. Mislim, trebam li više išta reći? Osim da takvih paleta uvijek trebate, makar samo za putovanja ili pričuvne varijante za torbu.

P1300250-horz

Ok, sad kad sam vas uvjerila da stvarno trebate ove palete, idemo na makeup. Jesen me uvijek inspirira na jednostavne, sexy lookve, posebno dok mi licu nije nestalo boje zbog nedostatka sunca. Lagani smokey, kojeg ćete postići blendanje olovke za oči je dovoljan da se u svega 5 min osjećam poželjno. Iako se mnogima jutarnji makeup svogi na minimum, ja nikada ne idem iz stana bez lagano konturiranih obraza. Te 2,3 min me neće spasiti niti ću se bolje naspavati, ali svaki put kad se pogledam u ogledalo biti ću zadovoljnija.

Plava mi je trenutno in nijansa. Oduševljena sam kombinacijom nje i tirkizne, jer nije prekričavo (iskreno, nakon 41 dana na moru dosta mi je ljeta i željna sam hladne jeseni) a nije tmurno. Samo malo igre i u par minuta imate novi makeup.

Nadam se da vam se sviđa makeup,

Love,

Maybe

2 komentara:

  1. Super make up look i dnevni i večerni :) Ta paletica je baš super

    OdgovoriIzbriši
  2. Super look a avon palete obozavam. :)

    OdgovoriIzbriši