15. srp 2013.

Pobjednice darivanja

Drage moje,

kako ste mi? Meni je ovaj tjedan ludnica a onda od idućeg opet počinjem laganini:) more i morske radosti su ono što će mi obilježiti ovo ljeto. Još samo da se i temperature tome pridruže! I konačno povise. Ovo ljeto ću većinom provest po moru i jaaako se veselim tomu! Vjerojatno zadnje tako slobodno ljeto<3 p="">
No, znam da vas ne zanimaju moja trabunjanja, pa zato krenimo na pobjednice. Avon paketi stižu:

Tijana Pavičić
Tajana Čuljak
Vedrana Farkaš
Dina Rosandić

Pobjednice se moraju javiti na mail u roku od 48 sati (ana@mandekic.com) od trenutka objave!

Šaljem pakete isključivo na ova imena i samo na prostor Republike Hrvatske kako je navedeno u darivanju!

Hvala svima što ste sudjelovali!

Love,
Maybe

1 komentar:

  1. Jeeej! :) Super! Baš sam oduševljena! Jedva čekam da sve isprobam ;)
    mail je upravo poslan ;)
    pusaa :**
    Tajana Čuljak

    OdgovoriIzbriši