8. tra 2013.

Too Faced Sweet Indulgence paleta

P1270598 Nedavno mi je divna Jasmina s bloga Make Up Arena ponudila Too Faced Sweet Indulgence paletu da kupim koju je imala viška. A teško ribu u vodu natjerati. Dogovorile smo razmjenu i počelo je moje iščekivanje. Ne mogu vam reći koja je to ljubav bila na prvi dodir kada smo se ova paleta i ja vidjele. Uslijedili su dani gledanja, fotkanja pa tek onda isprobavanja.



P1270606
Nakon dugo vremena rodila se ljubav s Too Faced sjenilima, što sam i u videu spomenula. Veći dio recenzije sam rekla u video, pa neću ponavljati. Nego sam da rezimiram: sjenila su izvrsna, dugotrajna i samo poneka, jako shimmer se truse. Sviđa mi se kvaliteta rumenila i bronzera, no trajnost je tek nešto više od 5 sati pa nisu moj favorit. Highlighter me se dojmio. Kist je izvrstan i puno ga koristim, dok je baza izvrsna. Već sam imala TFSH bazu, ali Lemon drop recenziju i ima razlike. Napisat ću usporedbu njih dvije ubrzo.
IMG_5973IMG_5991
Ostavljam vas u milijun fotki i videu koji osim što je recenzija je i brzinski tutorijal da možete vidjeti sjenila u akciji.
Paleta je izvrsna i vrijedi svake lipe. Zaista ju puno koristim i znam da ju neću tek tako smetnuti s uma.

IMG_5978
1.red
IMG_5947-horz-vert
2.red
IMG_5952-horz-vert
3.red
IMG_5960-horz-vert
4.redIMG_5968-horz-vert
IMG_5981
Bronzer
IMG_6024
Rumenila
IMG_6032
IMG_5986
Highlighter
IMG_6034


Znam, izmaltetirala sam vas s ovim postom. Idući će biti kraći:)
Kako vam se sviđa paleta?
Love,
Maybe

Broj komentara: 18:

  1. Prelijepe fotografije a sad idem pogledati video :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan video, super si make up look napravila, i jaaaako mi je drago da ti se paleta sviđa, ja sam svoju već nepravedno zanemarila, ali nakon ovog videa ponovo ću da je počnem malo češće koristiti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. paleta je prekrasna! i tut je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna paleta, mislim da je ovo jedna od rijetkih koju sam vidjela a da ima sve boje koje bih ja htjela stavit na oci :) A uvijek u svakoj zaluta neka luda koju uopste ne bih koristila :) Sve je super super super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. honeymoon sjenilo je moj favorit-predivno izgleda! A paletica je mrak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo mi je jedna od dražih paleta koju još nemam :) uh, kako me sad kartica svrbi, ali razum ipak prevladava - na no buyu sam do kraja 5. mjeseca. al nakon toga je moja...

    OdgovoriIzbriši
  7. Paleta je SAVRSENA, gledala sam je u Sephori, medjutim, trebalo mi je nesto kompaktnije sto moze lako putovati sa mnom, a ova paleta je nazalost zaista preglomazna za tu namenu. Pakovanje je kao za princeze! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ok je paleta, vise mi se svidja drugi deo, sa prajmerom, rumenilom itd...

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa sviđa,mislim da bi ju puno koristila da imam,boje mi odgovaraju :)

    OdgovoriIzbriši
  10. predivna je. :) zavidim ti. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna mi je, ima zaista zanimljivih boja ali ono što je zaista čini atraktivnom je koncept i pakiranje! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Biću kratka sa komentarom - mljac! :D :D

    OdgovoriIzbriši