23. ožu 2013.

Spremne za novi početak? Let's play


 
Prvi dan (točnije večer) proljeća provela sam pospremajući sobu. Nakon ovako duge zime (koja očito još ne misli završiti) mi neopisivo nedostaje Sunce, šareno cvijeće i generalka stana. Za mene je proljeće uvijek bio trenutak za novi početak. Tako da sam ovo proljeće odlučila započeti brigu o sebi. Došle su godine kada dekorativu zamjenjuje preparativa, kada kile dolaze same od sebe a ne nestaju istom brzinom. Ovo proljeće je za mene početak u punom smislu riječi. Samo je dečko ostao stariJ


A koji je trenutak vaš početak? Ako niste sigurno, trk na Avonovu Facebook stranicu i odigrajte „energizirajući“ kviz i otkrite kakav je idealan početak baš za vas, a Avon ima savršenu stvar koja će vas pripremiti za promjene. Kada ste već tamo napravite screenshot zadnje slikice kviza (rezultati + proizvod) , spremite ga i pošaljite na mail: ana@mandekic.com .

Sigurno se pitate zašto? Pa, Avon želi da mojim trima (3) čitateljicama barem malo olakšati novi početak, jer imat ćete šansu osvojiti upravo te proizvode koji su vam preporučeni u kvizu!

A sada na pravila:
1.       Darivanje je otvoreno za samo čitateljice iz Hrvatske
2.       Darivanje traje od 23.3.-31.3.2012. do 23:59
3.       Sudjelovati možete samo jednom (prijave svaki idući put se automatski brišu)
4.       Pobjednika/cu izabirem preko random.org
5.       Screenshot-ove mi pošaljjite na mail:ana@mandekic.com
6.       U mailu napišite sljedeće podatke: ime i prezime & adresa
7.       Da bi ste sudjelovali u kvizu morate lajkati Avon Facebook stranicu

To je  toJ sretno svima!

Love,
Maybe

P.S. idući par dana ću vas maltretirat s Avonovim recenzijama, jer mi se skupilo puno toga a nikako da s vama podijelim dojmove!

Broj komentara: 6: