27. velj 2013.

Essence eyeliner naljepnice - prvi dojam!


U Muller je stigao Essence novi asortiman. Nisam odoljela da ne uzmem ove naljepnice, jer mi je do snimanja videa bila nevjerojatna činjenica da naljepnica može zamijeniti eyeliner.


Sutra ću dopisati o trajnost naljepnica na očima, jer ih nosim cijeli dan i idem van.
Sve u svemu, nije potpuno loša investicija!


Love,
Maybe

Broj komentara: 11:

  1. Kad sam ih prvi puta vidjela pomislila sam o ne to nikako ne moze izgledat dobro,ali krajnji rezultat je ok,mada mislim da cu se ja drzat klasicnog eyelinera:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada si rekla ''Ali fakat ogromne'' umrla sam od smeha. Svakako da nalepnice nisu obavezne, ali su dobre kao fora i ako neko ima ekstra malo novca može da proba i malo da se zeza sa tim.

    OdgovoriIzbriši
  3. zanimljivo.
    cini se na prvu kao totalna glupost ali dobro ti stoje. :) po meni su vise za neki vecernji izlazak.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad javiš trajnost razmisliću da kupim, nije ovo loše za večernje izlaske, bar se ne razmazuje a izgleda DRAMATIC :D

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo je prefora-baš za mene koja loše stavljam tuš :) Jako mi se sviđa tvoja ogrlica,ako nije tajna gdje si ju kupila?

    OdgovoriIzbriši
  6. svašta... baš me interesira koliko će to čudo izdržat na očima :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Fora video, baš si simpa :) Ali kao što rekoh, bolje za te novce kupiti bočicu eyelinera. Makar moram priznati da ja sama nikad ne bih uspjela takvu liniju postići, pa možda i kupim čisto iz znatiželje da isprobam.

    OdgovoriIzbriši
  8. je li neko probao slične naljepnice s ebay-a? :D

    OdgovoriIzbriši
  9. je li neko probao slične naljepnice s ebay-a? :D

    OdgovoriIzbriši
  10. da, i mene interesira koliko izdrži
    nisam baš fan ovakvih naljepnica

    OdgovoriIzbriši