7. sij 2013.

Favoriti mjeseca- 12/2012


Sa ovim postom i službeno zatvaramo 2012J WuuHuuu!
Malo sam radila na svjetlosti pa se nadam da se vidi razlika. Također, video sam konvertirala u slabiju kvalitetu jer mi se ne da čekati cca 12 sati da ga uploada, koliko bi se upoladao da je ostao izvorne veličine – preko 1 GB. Nadam se da mi ne zamjerate?

Ranije recenzirani a spomenuti proizvodi u videu:
Dessange piling tjemena – link
Remington topli uvijači – link
Eveline Pure control krema za lice – link
MNY The Erase eye korektor – link

Koji su vaši favoriti u ovo zimsko vrijeme?

Želim vam ugodan tjedan!
Love,
Maybe

3 komentara:

  1. Kako si mi slatka sa naočalama ...
    Remington topli uvijači - nadam se da ću si kupiti - napokon ... trebaju mi !!
    A moj fav je L'Oreal TRIPLE ACTIVE DAY ... super mi je kremica ... prije nje se umijem i očistim lice sa BIODERMA ABCDERM MICELARNA Ootopina za čišćenje kože ... i odkako mi je to jutarnja rutina koža mi je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj najveci favorit u ovo zimsko vrijeme je Melem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. must have za mene u zimsko vrijeme je shea maslac za usne ;) Preslatka si mi s naočalama

    OdgovoriIzbriši