4. pro 2012.

Karl Lagerfeld paleta sjenila za Sephoru

 P1190268
Kasnim sa ovo paletom točno godinu dana, jer je izašla za lanjski Božić. Doduše, ja sam ju kupila tek ljetos u Pragu jer je u njihovoj Sephori bila nešto snižena. Moram spomenuti oduševljenje mog dragog, koji doslovno zna 2 dizajnera- K. Lagerfelda i Tonija Ricu (jer ja ga stalno spominjem.-)), kad je vidio repić na liku te živuće legende- rekao je: moramo ti to uzeti! Uf, da barem češće to kaže kada je šminka u pitanju. A ne onu: kada ćeš ti to potrošiti? Ili pa to već imaš!
P1190371
U biti, moj razlog zašto sam ju htjela je upravo Karl Lagerfeld. Ne morate ga voljeti, ali čovjek je od sebe stvorio takav vrhunski brend da je mu skidam kapu. Malo ljudi ima snage to napraviti,a još manje ima kredibilitet za to.
P1190374P1190526Ugl, vratimo se paleti. Bila je u sklopu prošlogodišnje kolekcije zajedno s Kuglom s njegovim likom (da, nema problema sa egom:P), lutkicom u njegovom obliku (da, nema problema sa egom:P 2. put) i lakovima za nokte. Naravno da je paleta bila očit izbor. U paleti se nazali 5 sjenila, blagdanskih nijansi i vrlo nosivih. Odlično su pigmentirana i super se blendaju.
P1190528P1190529  Cijene se više ne sjećam točno,ali bila je oko 170 kn. Nije prejeftino za 5 sjenila, ali ajde, on je u pitanju.
P1190531P1230171Etui je kožni, sa velikim ogledalom sa unutarnje strane. Veličine ja veličine ispruženog dlana. Sjenila su proizvedena u Francuskoj (nismo ni sumnjali, ne bi Karl dopustio da se nešto njegovo proizvede u Kini). Svako sjenilo ima prosječnih 1,8 g.
P1190523 U biti je ovo odlična paleta. Doduše trebali su mi tjedni da ju prestanem gledat i počnem koristiti, ali zato ovih dana guštam u njoj:-)
Love,
Maybe

Broj komentara: 9:

  1. Stvarno prelijepa paleta i potpuno razumijem zašto si je dugo gledala prije nego si se odlučila da je počneš koristiti :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je jedan od onih kolekcionarskih komada,divan,nadam se da ce bit make up tutoriala s ovom paleticom:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se s Mimi ovo je kolekcionarski komad :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme ukrast ću ti tu paletu! :P Em prekrasne boje, em Karl kojem se i ja divim, taj čovjek je jednostavno car. :D Ma savršenstvo! :)) Lexie

    OdgovoriIzbriši
  5. ja bih ovo cuvala samo :D xd

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izgleda! Nikad nije kasno za recenziju ovako posebne palete. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična paleta. Osim dizajnom i bojama. Inače volim te tonove.

    OdgovoriIzbriši