11. pro 2012.

Favoriti tjedna #11



 Zadnjih dana privodim neke stvari kraju zbog čega me nema baš ovih dana. Ako bude sreće neće me biti niti idućih nekoliko dana dok ne završim diplomski:D zapravo hoće, ali ne toliko. Neki dan sam pofotkala hrpu stvari, ali nisam stigla pisati o njima. Među njima je i post sa favoritima prošlog tjedna. Video sa favoritima mjeseca će doći popodne ili ujutro najkasnije.


 O Garnier kremi za ruke i Ammara balzamu sam pisala prošli tjedan (klik) pa se neću ponavljati, no toliko ih koristim da sam ih morala ubacit ovdje.


Ova 3 laka za nokte su među favoritima jer sam istu manikuru nosila rekordnih 5 dana. Na slici pogledajte koja je to. Tek se nakon 5 dana počeo vidjeti bijeli izlizani vrh. U bazi je naravno bio Max Factor a na njemu po sloj druga dva laka.
 
UD Naked paleta je nešto bazno u većini kozmetičkih torbica. Nekako mi je u danima kada nema pretjerano vremena za makeup najlakše posegnut za njom. U 3 minute sam gotova sa očima a to volim kad za 5 minuta moram već letiti na bus.

 Još jedna brzinska stvar kod mene kad je makeup u pitanju je MNY Color Tattoo 24 h sjenilo u taupe nijansi. Sa njim nema greške- jednostavno i brzo, samo dodam olovke za oči u raznim bojama ili tuš i to je to.

Znam, nisam se baš raspisala. Popodne će biti boljeJ sad jurim u grad sa mamom na izložbu u MUO!

P.S. Ne zaboravite se igrati: Ženski rokovnik i A..nakitdarivanja!

Love,
Maybe

3 komentara:

  1. Daj savjet za motivaciju oko pisanja diplomskog, ja ju baš nemam :/ Kao što vidiš u mom rekordnom komentiranju :p
    Lakići su i moji favoriti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadala sam si cilj i svim silama ga želim ostvarit, nadam se da ću uspjeti- + znam da ako sada stanem odužit ću to maksimalno

      Izbriši
  2. Mislim da ću si morati kupiti ovu kremu jer ruke su mi KATASTROFIČNE!

    OdgovoriIzbriši