6. pro 2012.

EOTD Paperself trepavice with ES paleta

   P1240701U buduće ćete gledati dosta EOTD lookova iz razloga jer je došlo vrijeme da počnem smanjivati tu količinu kozmetike koju imam doma. A svi znate kako se sjenila sporo troše, a ja sam odavno prerasla ono da koristim svaki dan samo jedno, tako da sam doma trenutno zatrpana sa kozmetikom. Tko zna, ožda se odlučim i na neki blog sale. Prošle godine smo lijepe novce skupili za pse vodiče.

P1240716Ovako je to izgledalo prije tuša, prije trepavica.
Duže vrijeme sam htjela napraviti neki plavi makeup (inspiracijsku sliku sam nedavno izbrisala u maniji čišćenja kompa) u kojem ću koristiti upravo ovu ES paletu (recenzija ovdje).
P1240809
A onda sam dodala tuš i totalno se oduševila efektom! Kako se vama čini?
P1240710ES sjenila su više nego odlično pigmentirana. Uz to su ogromna. Pa sam ih stvarno morala počet koristit. Na sjenila sam dodala Misslyn tuš iz Future glam kolekcije (zadnji je čas da ju recenziram) pa opet ponovila postupak sa sjenilima. Tako da uz shimmer sa sjenila na kapku je dojam vlažnosti i nježnog sjaja. Baš kao u moru.
P1240712
Makeup se sastoji od puno tapkanja. Ravnim i gustim kistovima. Tapkanjem sam i blendala sjenila. Jedino sam blendig kist koristila za sjenilo u pregibu. Tu sam miješala shimmer bijelu i plavu.
Bijela na rubu je BeYu Catwalk paleta #02. Mat bijela ili bolje rečeno kreč bijela.
P1240740P1240699
Na sve to sam dodala Paperself trepavice koje inače možete naći u budućem web shopu Šminka i to (još uvijek čekamo otvorenje). Bez obzira što su papirnate, uopće nisu slabašne i ne morate se bojati da će puknut. Zalijepila sam ih Fingers ljepilom (preporučam ga od srca, već drugo pakiranje koristim).
P1240721P1240723P1240730P1240731 Znam, malo sam pretjerala sa slikama, ali baš sam zadovoljna kako mi je ispalo.
I eto da ne kažete sa nikad ne koristim boje:D
BTW ES paletu sjenla možete kupiti sa 10% popusta ako koristite kod: maybesnewstart u shopu: KKcenterHk
Lajkate?
Love,
Maybe
P.S. Ne zaboravite na darivanja:-)









4 komentara:

  1. Prekrasno,magican plavi look a trepavice su dosle ko slag na torti <3 Bas mi se svidja sto ima taj neki 'vlazni' efekat:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Paperself mi je tiha patnja već mjesecima, skoro od početka godine, no uvijek prevagne neki drugi proizvod. Ali ja bih htjela one male, kao leptirova krilca ili konjiće. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Trepuše su zakon, a jel' imaš fotku iz daljeg ... zanima me kako izgledaju.

    OdgovoriIzbriši