30. stu 2012.

EOTD

Petak je pa sam sva brzinska:-) U biti, čeka me hrpa posla u gradu a htjela bi sa vama podijeliti jučerašnji makeup- u biti oči!
Neki dan sam kupila još Inglotovih sjenila i sve ih zajedno stavila u paletu sa MUG sjenilima što izgleda ovako:
P1240475
Kroz koji dan ću vam predstaviti swatcheve noviteta, a sad na makeup. Kombinacija je bila MUG i Inglot sjenila,ali ne svih jer nisu sa još bila poslikana (muke po blogerici). Na untarnjem kutu oka je Inglot P 395 (prvo sjenilo u paleti), po kapku MUG Cupcake, pregib je MUG Razzleberry a vanjski rub MUG Burlesque (MUG swatcheve pogledajte ovdje). Uz liniju gornjih trepavica je izblendana smeđa olovka (Alverde) a uz donje Avon Cosmic brown. Maskara je Avon- Super shock!
P1240432
P1240425 Jedan nježni dne ni makeup, za Melvita event. Baš kakav ja volim<3
Uživajte mi u vikendu!

P.S. Jeste se danas igrali? DALJEPOTI.HR darivanje, AVON darivanje & FLORMAR darivanje.
Love,
Maybe

2 komentara:

  1. baš su krasna sjenila,pogotovo prvi red zadnje :) šteta samo što se dobro ne vidi ovaj look,ili je nekako presvijetao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je nježan, jer sam i tamna sjenila nanijela minimalno i jaaako blendala:-)

      Izbriši