25. lis 2012.

Phytodess Symbio Sun

    P1230654
Jeste li i vi posebno opsjednuti svojom kosom u ljetnima mjesecima? Phytodess Symbio Sun sprej za kosu je za vas, ako je odgovor bio potvrdan. Uz njega sam prestala u svakom pranju koristiti masku za kosu. 
P1230650

Zahvaljujući ovom spreju, kosa mi nije postala slama već ju je održao u sasvim dobrom stanju, uzmemo li u obzir da sam prorijedila korištenje maske za kosu, jer mi ljeti maske jako maste kosu. Naravno da vam neće zamijeniti masku za kosu, niti dati dubinsku hidrataciju, ali će vam održati stanje kose kakva je bila radnije, dakle, ipak se očekuje da ste kosu održavali redovitom njegom. Vrlo mi je važno da mi kosa i dalje ima sjaj, da je mekana i ako je nemoguće izbjeći, minimalno suha, ali istovremeno lagana i lepršava.
P1230645

Ono što čini posebnim ovaj sprej je ekstrakt lopoča koji daje vlažnost. Ovaj sprej prvenstveno je namijenjen bojanoj kosu, dok je moja prošarana s tek par pramenova.

Sprej možete nanijeti na suhu i vlažnu kosu. Neće ju zamastiti već se savršeno uvući u samu strukturu vlasi. Često ga koristim prije peglanja kose ili uvijanja vrućim uvijačima. Osim što mi štiti kosu (iako mu to nije direktna namjena, ali ono ako spašava od sunca može i od uvijača:-)), moju prečvrstu i gustu kosu omekša pa se lakše pegla/uvije.

Sprej ima divan miris, koji je lagan, pomalo cvjetni i nije agresivan. Čak i dosta dugo ostane u kosi. Možete ga nanositi nekoliko puta dnevno bez bojazni da će zamastiti kosu. Šprica je odlična jer kapljice koje šprica su sitne i guste. Veličina bočice je 150 ml za 6 mjeseci koliko mu je vijek trajanja.

Proizvod se može kupiti u frizerskom salonu Dessange po cijeni od 126 kn.


P1230657

Da rezimiram- ovo je odličan dodatak njezi vaše kose, nije zamjena za masku niti bilo kakvo hidratizirajuće sredstvo. No, istovremeno je multifunkcionalno i ima divan miris. Meni se sviđa, kosa je divna, nije uništena, lagana i divno miriše, a cijena je razumna i ako imate bojanu kosu preporučujem.

Jeste li isprobali što od Dessange proizvoda? Podsjetite se pilinga tjemena:-)

*PR Uzorak

Love,
Ana









2 komentara:

  1. Ovakve stvarcice su stvarno korisne,nekd davno Revlon je imao u svojoj profesionalnoj liniji za kosu nesto slicno i za ljeto je taj sprej bio spas,no mislim da ga i ne proizvode vise.Stvarno pomazu da se kosa dodatno ne isusuje a ako lijepo mirisu to je veliki plus:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivo izgleda! I praktičnije je

    OdgovoriIzbriši