9. lis 2012.

Avon Ideal Flawless mat mousse podloga

Nedavno sam dobila hrpu divnih Avonovih stvari na recenziju. Volim Avon, koristim ga skoro 6 g i kada su mi predložili suradnju bila sam oduševljena. Do sada sam isprobala 3 njihove podloge, ovo je 4 i rezultat je 70:30. Neke su me oduševile, nekima sam našla način da se poboljšaju neke su prosječne. Ova je jedan od mojih favorita i blago je reći da sam se zaljubila u nju.P1220444


Do sada sam isprobala samo jednu mousee podlogu, i nije me oduševila lice mi je izgledao kao pod maskom. Bila je teška i jednostavno mi nije sjela. Ova je čista suprotnost. Nježna, ugodna na licu, savršeno se stapa sa kožom i traje 5,6 sati bez matiranja,… nemam osjećaj fake lica na svom licu, već potpuno prirodno sjeda. Ne guši mi lice, pa mi nije ni nastao kaos na licu, iako nije potpuno mat, taj lagani prirodni sjaj koji probija joj daje dodatni osjećaj prirodnosti. P1220417Kada sam ju prvi puta nanosila, nanosila sam ju sa klasičnim plosnatim kistom. I tada je na licu izgledala dobro, osim na čelu gdje nije sjela. Bila je vidljiva. Zatim sam probala sa beauty blenderom i bilo je ok, ali on uzima previše podloge i upija u sebe a rezultat je bio da mi je lice prestalo izgledat prirodno. I postalo pomalo kao maska. Zatim sam odlučila isprobat bockalicu, kist koji nisam stoljećima koristila za podlogu. Rezultat je bio savršen. Bockala ili utrljavala kružnim pokretima moje lice je postalo ujednačeno, bez fake izgleda.
P1230035
Ipak bi ovu podlogu preporučila samo mješovitoj koži i masnoj, vlasnici suhe kože ipak neka je izbjegavaju. Za njih nisu mousse podloge.
Što se trošenja tiče. Ovaj tip podloge se malo brže troši od uobičajenih tekućih podloga, ali neće nestati u rekordnom roku.
Nijansa koju ja imam je naural beige. Odnos nijansi ćete možda lakše izabrati preko moje skale Avonovih Antistres podloga- kliknite za swatch. Cijena u aktulanom katalogu 14 je 39 kn, što odična cijena za isprobavanje ovo proizvoda.
Količina je 18.g
*PR uzorak
Jeste li isprobali ovu podlogu? Koja je vaša omiljena mousse podloga?
Love,
Maybe








Broj komentara: 13:

  1. Odgovori
    1. Koliko si slojeva stavila :).
      Meni je prekrivanje minimalno. Nemam nikakvih prištića, crvenila ni mrljica pa da mi treba nešto jače, ali ovaj ni pjegice ne pokriva a i one se jedva vide kad ne nosim ništa. Isto sam ga nanosila bockalicom. Isprobat ću ga još s nekim drugim kistovima, možda bude bolje.
      Davno sam imala stari Avonov mousse puder (još im je ambalaža imala one tamnoplave poklopce)i taj je stvarno bio super :). Jedan od rijetkih pudera koje sam skroz potrošila, tako mi je bilo žao kad su ga ukinuli. Nije ni ovaj loš, lijepo legne, ne primjeti se na koži, matira i čak je postojan, jedino prekrivanje koma. Čak garnierova BB ima bolje. Zato još gore stavim Manhattanov u kamenu i onda bude taman.

      Izbriši
    2. jedan ili dva tana, ovisno o danu. jesi probala sa vlažnom bockalicom?

      Izbriši
    3. Baš sam tako radila. Namjeravala sam ga vrnuti jer mi je bio prelagan i onda sam pročitala tvoj post u kojem ga hvalila i napisala si da ga jer se najbolji rezultat postiže pa sam mu odlučila dati priliku :)
      Ma nema veze, bude se potrošio ili ću ga proslijediti dalje :D

      Izbriši
    4. Baš sam razočarana, jer meni je odlično sjela. A kako prekrivanje gledam po hiperpigmentaciji, baš sam bila oduševljena. Znaš sa čime će ti biti jako prekrivane- beauty blenderom. Ima ih na eBayu za siću ali meni je bila maska od njega. Jesi probala prstima?

      Izbriši
  2. ne kostim podloge,jer kad na primjer stavi puder pa povise puder u kamenu ili prahu lice mi se peruta,linija poviše obrva,čelo. tad koristim minimalno dekorative jer jedino tako uspjevam bez trusenja,tezine,i sl. i moja koza je mjesovita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To se i meni dešavalo i ond sam promijenila njegu lica ali i način nanošenja. Ne bi vjerovala koliko kist čini razliku.

      Izbriši
  3. Jednom sam isprobala Niveinu mousse podlogu i doslovno mi se isjedila s kože. Ovo se čini dobro.. :D Ima koja sličica lica di si koristila proizvod, rado bih vidjela?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na videu sa favoritima ju imam i sve zadnje slike koje sam stavila na face su sa tom podlogom.

      Izbriši
  4. Obožavam penaste pudere iako mi je Essence-ov izazvao dosta problema, moram da vidim listu sastojaka ovog Avonovog.

    OdgovoriIzbriši