24. ruj 2012.

Fall makeup 4 going out

Nisam već dugo sudjelovala na nikakvom natjecanju pa mi se natjecanje na Facebook stranici Šminka i to činilo idealnim za igru. Tema je bila jesenski makeup. Uvjet je bio barem 2 NYX proizvoda. Nagrada je NYX proljetna paleta.
P1210787
 
Inspiracija? Nekako mi uz ovu jesen ide ljubičasta a uz nju mi je savršeno išlo NYX Mocha rumenilo koje sam koristila kao sjenilo. Video je brzinski obrađen jer zaista nemam vremena, tako da traje samo 2:27. : –)
P1210782
Da li će im se svidjeti? Nemam pojma, a nije ni bitno. Drago mi je da sam se malo igrala.
Kako vam se sviđa makeup? Koja je vaša in boja jeseni?
Love,
Maybe





Broj komentara: 17:

  1. Kako lijeeeeepo! :D Nevjerojatno ti stoje ove nijanse sjenila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ljepotice:-) i ja se sve više nekako vidim u njima

      Izbriši
  2. Jako mi se sviđa! A boje u paleti koju koristiš su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je Ud Voll II paleta, stvarno ima super nijanse, praktične! Hvala ti!

      Izbriši
  3. sviđa mi se , moja boje je smeđa al ljubičasta ti lijepo prostaje pozzz

    OdgovoriIzbriši
  4. prelijepo,super ti stoji i definitivno moja boja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nadam da ćeš isprobati ovaj makeup i poslat mi slikicu:-)

      Izbriši
  5. meni je ovo savrseno :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijepo, ove boje ti stvarno super stoje, ja sam oduševljena :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. znaci prva scena,meni se otima glasan uzdah,BeYu ljubicasta olovka je PREDIVNA!! <3 hocem i ja :P
    look mi je odlican,taman mi je tako nesto trebalo za inspiraciju i drago mi je da si mi pokazala da nama tamnoputima ljubicasta moze lijepo stajati! za sad se jos nisam ohrabrila za ljubicastu na cijelom kapku vec ju nosim kao liner,bilo olovku ili sjenilo. prvom prilokom cu pokusati nesto slicno napraviti :D

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja obožavam ljubičastu na kapcima, a bome i tebi fenomenalno stoji. Pogled ti je s tim sjenilom baš wow! Divna si!
    Držim fige na natjecanju i veselim se i idućim tutorijalima s ljubičastim sjenilima :)

    OdgovoriIzbriši