19. ruj 2012.

Essence Colour & Change - darivanje!

Svakom jeseni Essence police se pune novitetima. Jedni od noviteta su pigmenti o kojima sam već pisala ovdje,a ovi lakovi su drugi novitet. Ideja je odlična, kupite bazni lak i na njega lakom u naslikate što želite, te bazni lak promijeni boju na tom dijelu. Fora ideja, jel tako, ali mana je što postoje sam 4 nijanse baznog laka. Druga mana- za šeprtljave kao ja to ipak nije.
 P1210868Znam, znam, grozna mi je kožica, ali na red će doći nakon ispita!  
Uzela sam dvije nijanse. #2 King od magic i #4unexpected galaxy. Svaki 17,90 kn (Muller, u dm i Kozmo još nisu stigli). I nadlak (17,90kn). Bazni lakovi se brzo suše, što i je prednost, ali cijela ta priča nije za mene, jer jednostavno nijanse nisu moje. A kako sam odlučila ne čuvati više stvari, jer nema smisla, odlučila sam nekome poklonit ovaj set od 3 laka. Lakovi u swatchani samo u svrhe posta.
P1210874
P1210876

P1210879

OBAVEZNA PRAVILA:
1. Pratite me na bilo koji način: Facebook, GFC (javno), Twitter & YT
2. Ostavite mail valjanu adresu

OPCIONALNO (donosi vam dodatan ulaz u darivanje i ako želite možete svaki dan sherati/tvitati za novi ulaz u darivanje.)
1. Sherajte post (napišite: @Maybe's New start mini darivanje + link na post – moram vidjeti TAG, ostavite objave javnima) ili
2. Tvitajte o darivanju (napišite: @MaybeNewstart mini #darivanje + link na post)
3. Svaki dan možete ponoviti jedan od ova dva načina dodatnog ulaza za darivanje i time si povećat šansu u darivanju!

Darivanje traje od danas 19.9.2012 – do 23.9.2012 do 23:59.
Otvoreno je internacionalno. Pobjednika izabire random.org.
Pobjednik se mora, nakon objave i dobivenog maila javiti u roku od 48 sati, inače biram novog pobjednika.
Sretno svima!
Love,
Maybe












3 komentara: