8. srp 2012.

ItGirl druženje u raju

Sinoć nam je ItGirl na čelu sa Dubravkom organizirala još jedno druženje. Naša domaćica je bila predivna Petra Granić, no glavna ekipa večeri (barem meni) ipak su bili Tibet & TangoJ Mama i sin, shi tzu, sa kojima sam osjetila kemiju od prvog trena. Možda su doduše i njihove puse tome pripomogle. Vratit ću se ja još na njih, ali idemo na „tehnički dio“.

Kao mala sam uvijek zamišljala raj kao veliko dvorište, puno zelenila, predivnog cvijeća, drvene klupice,…i onda te život odvede na takvo mjesto u samom centru grada! Dvorišna zgrada (ništa neobično za centar grada) na Novoj vesi 7, frizerski salon ETRA kao iz priče. Sa toliko ljubavi, pažnje i detalja uređen prostor već odavno nisam vidjela. I najbolje od svega, osim divne Petre u salonu će vas dočekati i Tibet (mama). Volim pet friendly mjesta, jer mi u Hrvatskoj još uvijek kaskamo po tom pitanju.

Na druženju su osim beauty & fashion blogera pridružili i glumci Edvin Liverić & Damir Markovina, spisateljica Aleksandra Orlić sa presimpatičnim prijateljicama i naravno Petra i Dubravka! Nisam bila na stotinama evenata ali ovaj će u mom srcu imati posebno mjesto, jer je bio zaista poseban. Piknik na travi koji se sastojao u čitanju zanimljivih ulomaka iz knjiga knjiga od strane Edvina Liverića, zakuske u vrtu ili hladne limunade (powered by Maja & me) ili čaše šampanjca u predivnom vrtu…. To je bila večer za pamćenje i drago mi je da se pomicala i pomicala do vikenda kad sam ja bila konačno slobodna.

Posebno me oduševilo što je bio tematski, trebale smo se odjenuti u stilu 50-ih ili 60-ih. Konačno je moja suknja, koja je obično društveno neprihvaćena (dragi me zove, kad ju nosim „baka Ana“J) došla na svoje!!! Bila je to večer za pamćenje i nadam se da će sljedeće druženje biti u tom istom vrtu!

P.S. Nemam puno slika jer jednostavno nisam stigla slikati!

P1180497Tango<3P1180462

P1180466P1180467P1180469P1180471P1180473P1180487P1180480Tango i ja i za kraj mama Tibet:-)

P1180481  Love,

Maybe

Broj komentara: 7:

  1. baš mi je žao što nisam mogla doći, vidim da je bilo izvrsno :)
    a psići su preslatki <3

    OdgovoriIzbriši
  2. ni ja nisam mogla doći kme
    a baš lijepo izgleda

    OdgovoriIzbriši
  3. Žao mi je što nisam mogla na ovo druženje, znala sam da će biti savršeno <3 Mislim da ću posjetiti Etru prvom prilikom dok budem u ZG :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš ste se lijepo zabavile. I preslatka si na fotkici s pesekom :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj super ste, tako mi je žao što su mi se u zadnji tren planovi promijenili pa nisam mogla sudjelovati :(

    OdgovoriIzbriši