2. srp 2012.

Haul

…ili kratim vrijeme dok se video uploda.

Opet sam kupovala po eBayu. Naletjela sam na ovu Wet n Wild paletu. Radi se o paleti pod nazivom “Santa Baby”. 2 su razloga zašto sam ju uzela. Broj jedan- tirkizno sjenilo, broj dva- bronzer. Obožavam bronzere, tj rumenila svake vrste. Nakon što ju uzela išla sam ju “guglati” i shvatila da se radi o paleti iz 2010g. Ok, nova je pa nije bad. Ali maskaru neću koristiti. U paleti se nalazi 12 sjenila, rumenilo i bronzer, maskara i sjajilo, te 2 aplikatora i 1 kist za rumenilo. Na žalost 3 sjenila su se odvojila, barem nisu skroz pukla tako da idu na ljepljenje. Paleta je došla za samo 10 dana (iz Amerike) i unatoč tome što je bila stvarno  dobro upakirana ambalaža je ipak malo pukla,ali sa unutarnje strane. Drago mi je da je došla prije Praga jer mi se ovo činila savršenom paletom za put. Cijena sa shippingom je bila 16$ tj nešto malo manje od 100 kn.

CAM_0004-horz-vert

Na putu do pošte sam svratila u dm. Odlučila sam dati šansu mojoj kosi i malo ju više uređivati pa sam u to ime kupila ove mini gumice i novu četku. Došla je nova kolekcija ebelin nakita pa sam se počastila ovim divnim naušnicama. Moram stvarno prestat kupovat nakit, samo ga kolekcinarski kupujem.

CAM_0012-horz

Večeras ili najkasnije ujutro dolazi novi video.

Pusa svima,

Love,

Maybe   

Broj komentara: 9:

  1. jao nausnice su mi preslatke *_* a ni paleta nije losa :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni su bile divne, odmah sam se zaljubila u njih!

      Izbriši
  2. Znam kakvo je zadovoljstvo nakon uspješno obavljene kupnje, čestitke :))
    Uživaj u novim proizvodima

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđaju mi se rinčice, slatke su :)
    Jedva čekam novi video!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. video će ubrzo, samo da uhvatim vremena

      Izbriši