28. lip 2012.

SheShe Lee

Prije nego krenem sa divno, simpatičnom i predragom Vesnom moram vam se malo pojadati. Danas sam imala super cool plan, ići na event koji je organizirao naš jedini muški beauty bloger Juraj i saznati nešto novo o onome što je meni gotovo potpuno trano- parfemi. Toliko sam ponosna što nije odustao od svoje želje i stvarno održao event i onda se iz popodnevnog sna probudim sa temperaturom!!!! Mrzim sebe zbog toga. Dovoljno mi je biti malo na propuhu i drugi dan sam u komi. Na kraju sam dragog molila da me izmasira jer moram učiti. Masaža mi je u tim trenucima jedini spas. A sad idemo na Vesnu.
Vesna je jedna apsolutno predivna vrijedna, talentirana, ambiciozna ali i realna djevojka. Njege ogrlice sam vidjela na ItGirl nakon što ju je Ljupka predstavila. Zaljubila sam se u njih u trenu, nakon 2 minute joj poslala mail i 3 dana kasnije smo se već našle i snimile intervjuJ
Ogrlice možete pronaći na njenoj Facebook stranici. Vjerojatno vas zanimaju i cijene. Cijena su od 300-450 kn, ovisno o modelu. Najbolje je kontaktirati Vesnu. A sada vas prepuštam druženju sa njom, ja sam uživala nadam se da ćete i vi!


Nadam se da ste uživali!

Hvala Vesni<3

Love,
Maybe

Broj komentara: 7:

  1. Vesna je simpatična cura i zanimljivo je to što radi, unatoč višim cijenama.

    I zaboravila sam reći da je i prošli video s mora super.. posebno kad ti je pesek došao.. baš ste bili slatki.. i još su se u pozadini čuli valovi.. da sam bar bila tamo s tobom :))

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post i intervju. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vec sam i osobno rekao, no, hvala jos jednom za sve lijepo izreceno ;) :)

    Juraj Sotošek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, to je minimalan znak poštovanja:-)

      Izbriši
  4. Vesna je divna i drago mi je da ste i preko kamere osjetili tu pozitivu!

    OdgovoriIzbriši