23. svi 2012.

Novi Sad Vlog #1

Kad idem put Novog Sada očekujem da ću pola dana raditi, a pola uživati. Nekako se uvijek pogodi da nije baš tako, uglavnom radim. Srećom pa vikendom radim samo do 4, pa smo Tamara i ja ostatak dana uživale šetajući i snimajući se. A i od ponedeljka je vrijeme koma pa bolje da radim nego sjedim u stanu i spavam. 

Jučer smo Tamara i ja radile jedan makeup prema mojoj želji. I na kraju se i ona i njen dragi i prijatelji ugodno izenadila koliko joj dobro stoje brončane nijanse. Kad imaš oči poput njenih moraju ti stajati dobro! U petak sam samo jutarnja smjena pa popodne planiramo napraviti 3 videa, molimo vrijeme da nas posluži:-)

Znate ono kako je svijet mali? I kako netko nekog uvijek zna? Petra, moja draga prijateljica-mladenka koju ste nedavno upoznali u videu ima prijateljicu/kumu Maju a Maja je Tamarina prijateljica :) Ugl, trebamo još samo Tamaru i Petru upoznati da se sve znamo! I Maju dovesti pred kamere da ih sve upoznate:-) Volim ovakve stvari! Čine me sretnom, iako ne znam zašto.

Nego, krenimo mi na video. Nismo imala nikakav niti cilj niti plan sa njime. Samo smo krenule snimati i na kraju smo se totalno zabavile. OK, možda će nama biti zabavnije nego vama, ali ipak se nadamo da ćete pogledati video i upoznati Novi Sad. Drugi dio je u izradi! 


Love,
Maybe

Nema komentara:

Objavi komentar