10. tra 2012.

Favoriti mjeseca

I mali vlog:-) Sve mi se više sviđa pričati pred kamerom i sve sam opuštenija, stvarno se nadam da se to vidi. Pozadina je malo uređena, promjenjena pa eto jedna novost u mojem videu:-)

aRecenzirani a spomenuti proizvodi u videu:

Piling tjemena – post i video tutorial

Max Factor lak za nokte – post (recenzija i swatch)

Benefit Coralista rumenilo – post (recenzija i swatch)

Urban Decay 15 year anniversary paleta – post (recenzija i swatch)

Koji su vaši favoriti u zadnje vrijeme? Sad sam u nabavi proljetnih proizvoda pa mislim da će kroz neko vrijeme favoriti proljeća!

Love,

Maybe

Broj komentara: 6:

  1. Super su naljepnice :) Kod nas u SK su najjeftinije između 200 i 300 kn... Stvarno krađa!

    OdgovoriIzbriši
  2. sve ti je super :)) Istina kod nas su takve naljepnice skupe ali i sve ostalo. Pre strasno, mi Hrvati smo cudo, jer rijetko tko bi mogao ziviti ovako ko mi s malim placama. Kako me samo to nazivcira nemozes vjerovati :((
    http://makeupmaja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. jedva čekam detalje o maskari :) i kada će biti dostupne?? :)

    OdgovoriIzbriši