2. ožu 2012.

Sam McKnight za Clements Ribeiro, London FW

Frizura: Osuvremenjena klasika

Frizure za reviju Clements Ribeiro AW/12 na Londonskom tjednu mode bile su jednostavne, a ipak očaravajuće. Modeli su nosili klasične francuske punđe, osuvremenjene širokom crnom trakom koja je zakrenuta iznad čela tako da podsjeća na turban, dok je sama punđa napravljena u ležernijem stilu tako da kosa nije u potpunosti zategnuta i glatka, već nehajno izviruje na pojedinim mjestima.

clip_image002[4]

"Cilj je bio pratiti kolekciju i kreirati frizure koje su mekane, prozračne i ženstvene.Kosa začešljana prema natrag i visoko postavljena široka traka naglasile su oči i žarke boje na usnama modela.”

“Kosa djeluje prirodno i nehajno. Frizura je suptilna i ne nastoji dodatno privući pozornost na sebe," rekao je Sam.

_FAS2742 

Kako napraviti frizuru:

1. Na mokru kosu nanesite pjenu za kosu, prvenstveno na vrh glave i sa strana.

2. Uz pomoć mekane okrugle četke osušite kosu tako da ide od lica.

3. Kada se kosa osuši, lagano je natapirajte na vrhu glave i sa strana, a onda je svežite u francuski tip punđe i učvrstite ukosnicama.

4. Frizura na kraju treba izgledati malo "neuredno" pa izvucite par vlasi za ležerniji izgled, a potom sve zajedno učvrstite lakom za kosu.clip_image002

_BEA8894Meni je ovo divno! Toliko nježno i romantično, sexy i chic, da jednostavno moram isprobati. Ukoliko stignem nadam se da ću ovu frizuru nositi večeras na večeri. Nadam se da sam vas inspirirala frizurama. Želim vam ugodan vikend i dobru zabavu!

P.S. Ne zaboravite darivanje u kojem možete osvojiti LOT kozmetike (uglavnom e.l.f.) i paket Pantene proizvoda!

*PR objava

 

Uživajt u vikendu.

Hvala što ste svratili.

Love,

Maybe

3 komentara:

  1. Lijepe su frizure i curama doista lijepo stoje. Ja sam si pokušala svezati maramu tako na glavu pa izgledam ko očerupana kokoš! xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova frizura mi je savršena! Ako ti uspije slobodno podijeli s nama! ;)

    OdgovoriIzbriši