18. sij 2012.

Alverde piling perle gel za pranje lica - recenzija

Zadnjih godinu dana sam se posebo posvetila njezi lica. Nije da do sada nisam brinula o njoj, ali sada je došlo vrijeme da jednom zauvijek riješim sve probleme sa njom. Prije svega moram napomenuti da mi je u cijeloj toj borbi jako pomogao Skin IQ jer sam konačno pravilno upoznala svoju kožu (njega prodajem jer je kod mene napravio posao). A tek kad sam ju upoznala mogla sam ju počet pravilno njegovat. Te sam usporedno sa time počela čitati sastojke i isprobavati ih na svojoj koži, dok nisam došla do čarobne formule.

CAM_0990 

Ista stvar je bila i sa piligom za lice, kad sam ga tražila. Tražila sam nješto nježno, ali učinkovito. Nježno jer je zima i koža mi je osjetljiva, a učinkovito jer se ponekad peruta i zbog hladnoće postane “mrtva”. Ne znam kako da ju drugačije opišem. I ovaj piling gel mi se činio kao odlična stvar. Kako je prvenstveno gelaste strukutre znala sam da neće biti pregrub, ali sam se iznenadila jer je itekako učinkovit. Nakon njega zaista imam osjećaj da sam očistila kožu i to dubinski, ali ne i isušila. Unatoč tome što ima alkohola u sastojcima i to vjerojatno u većim količinama jer ga se itekako osjeti. Piling su plave male perle koje savršeno odrade svoj posao i obožavam po tom pitanju. Koža ne samo da mi je čista i dubinski osvježena već i elastičinija.

CAM_0243

Cijena ovog gela je svega 17,90 kn. I naravno, može se kupiti samo u dm-u. Količina je 50 ml. I gel je namjenjen normalnoj i mješovitoj koži. PONAVLJAM ukoliko ste alergični na alkohol nikako ga nemojte kupiti.

SASTOJCI: AQUA ALCOHOL, GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE, XANTHAN GUM, SILICA, HYDROLYZED PEARL, FUCUS VESICULOSUS EXTRACT, DISODIUM COCOYL GLUATAMATE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM COCOYL GLUTA,ATE, PARFUM, JOJOBA ESTERS, SODIUM LATATE, LACTIC ACID, ALCOHOL C177007, LIMONENE.

Da li preporučam, svakako!

Jeste li isprobali ovaj piling? Hoćete li ga isprobati?

Hvala vam što ste svratili!

Love,

Maybe

Broj komentara: 7:

  1. Do nedavno sam kupovala jedino Garnierov Pure 3u1 jer od sveg ostalog sam imala nekakvu reakciju na licu a fakat mi je od toga već muka, pogotovo kad su sve skupe :/ ovaj bi baš mogla isprobati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je taj Garnierov kratko funkcionirao, nadam se da će ovaj duže! baš mi javi rezulztate jer imamo skroz drugačiji tip kože!

      Izbriši
    2. evo da ti javim kupila sam ga prošli tjedan i zasad je već super činjenica da nisam dobila nikakve reakcije na licu od njega, nikakve alergije, prištiće - štoviše, brže je neke isušilo, niti lišajeve :)

      Izbriši
  2. jako volim peelinge,trenutno mi je najdrazi avonov naturals peeling sa bademom i medom..gust je i kremast a zrnca su okrugla i njezna,ne isusuje kozu a fino ju ocisti (primjetila sam ako ga redovito koristim da mi brze nestaju mrljice i oziljci od pristica),inace imam suhu i dehidriranu kozu s masnom t zonom :P

    evo fotkica
    http://zena.hr/images/upload/product_1040.jpg

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala, ali zvuci odlicno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam si uzela peeling od Eveline,nije skup,nekih 15-20 kn,a puno ga se dobije,ima 50 ml gratis na mislim 250,ima isto plava zrnca,i odgovara mi,imam isto mjesovitu kozu koja mi je kao i tebi preko zime 'mrtva'.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gdje si saznala taj SkinIQ? Pretpostavljam u nekoj ljekarni ili parfumeriji? Baš bih voljela konačno saznati koji je tip moja koža jer uglavnom kupujem proizvode za mješovitu do normalnu kožu, jedino sam si sad preko zime uzela od Nivee Pure&Natural kremu za lice za osjetljivu kožu i dobra mi je :-)

    OdgovoriIzbriši