2. pro 2011.

Wella Pro Series Moisture

Prije 2 tjedna mi je za recenziju došla nova Wella kolekcija koja tek danas izlazi na tržište. Iako se Wella i ja uglavno ne volimo pretjerano (ili sam samo ja čangrizava i zahtjeva), što možete pročitati ovdje, sa ovom Wellom sam se jako sprijeteljila.
 CAM_0845  
Zima je, ja sam zimogrozna, svugdje je suho, kapa je stalno na glavi i svi znamo da zimi dolazi vrijeme pojačane brige za kosu i kožu. Tako da je ova Wella koja ima funkciju vlažiti kosu došla ko naručena.
Što sam očekivala: kosu koja nije suha, mlitava i naelktrizirana, i koja i nakon kape ne izgleda očajno.
Što sam dobila: sve, osim što se malo elektrizira. Sad tu ne mogu potpuno okriviti nju, jer ona je jedna a toliko je negativnih ujecaja na kosu (suhi zrak, vrijeme, kapa, jakna, šal, da sve to utječe na nju, grono, jel tako?), no u kombinaciji sa maskom je puno bolja situacija.
CAM_0846
Šampon: lagan je, bolje se pjeni nego prošli (iako da se mene pita tu bi još malo pojačala, jer meni od viška pjene glava ne boli), vlaži kosu, daje joj sjaj, mekana je nakon njega i bez maske ili balzama. Svakako, moja zimska preporuka.
CAM_0848
Balzam: i dalje nisam ljubitelj balzama, no ono što sam prijmetila kod njega da mi je kosa bila još malo mekša ako sam ga koristila u kombinaciji sa maskom.
CAM_0847
Maska: ugodna je, isprire se lagano, nježna je, dodatno vlaži i “omekšava” kosu i dovoljna joj je samo 1 minuta. OK, ja volim produžit još par minuta, jer od viška glava ne boli. U kombinaicji sa šamponom gotvo mi se kosa uopće ne elektrizira.
Što preporučam: šampon i masku. Količine su velike. Šampon je 500 ml a maska 200 ml. Preporučene cijene Wella proizvoda su oko 29,90 kn, što je dostupno svakom đepu. Čak sam zbog ove kolekcije stavila na stranu Panetene, što se ne događa često!

*PR uzorak

Nadam se da vam se svidjelo!
Hvala što ste svratili!
Želim vam divan vikend!
Love,
Maybe

Nema komentara:

Objavi komentar