6. lis 2011.

Barbara Hofmann kist za sjenilo/blendanje

Prije nego počnem sa recenzijom htjela bi se ispričati jer u zadnje vrijeme nisam aktivna niti sa komentarima na svom blogu a nema me baš ni po drugim blogovima, no zaista nemam puno vremena u zadnje vrijeme u još ću ga manje imati u sljedećoj godini. Postovi će dolaziti, no neće vjerojatno biti svakodnevni.

 CAM_0139 

A sad krenimo na recenziju. Ovaj kist sam kupila prije više od mjesec dana i to samo iz razloga jer se radilo o kistu Barbafe Hofmann. Imam jedan njen kist, „putne“ veličine već sigurno 10 g (niti mama niti ja ne znamo mu podrijetlo) i mogu reći da je savršen. U 10 g mu nije otpala niti jedna dlačica, ve se samo malo ofucao na drški, što je i za očekivati.

CAM_0141

Ovaj kist sam našla za kupiti u Irisu u Branimir Centru nakon što sam odustala već tražiti njene kistove u našoj državi. Na žalost, ponuda kistova im je jako slaba, svega 4,5 no cijene su pristupačne. Tako sam ja ovaj kist platila 45 kn.

Iako mu u nazivu stoji da je to kist za nanošenje sjenila, oblikom izgleda kao kist za blendanje, samo manjeg promjera i nešto dužih dlaka.

Dlake su mu mekane ali istovremeni i dovoljno guste, no nije pretjerano moćan u smislu blendanja. Njegov maksimum kod blendanja bi ograničila na donji kapak, dok bi gornji kapak ipak blendala KIKO kistom za blendanje, koje sam spominjala ovdje. No, kao kist za sjenilo je savršen, tu odlično odrađuje svoj posao, čak i kod preciznog nanošenja sjenila u unutarnji kut kapka.

page

Drška je dovoljno dugačka za lagano korištenje, ugodna je u ruci i napravljena od drveta. Dlake su prirodnog podrijetla.

Ukoliko tražite kist za nanošenje sjenila (ali ne kao prvi kist, već drugi ili treći) ili blendanje donjeg kapka onda vam preporučam ovaj kist. Za 45 kn ćete dobiti odličnu kvalitetu. No, to svakako nije kist koji ćete kupovati kao prvi kist za sjenilo!

Sve kistove Barbare Hofmann možete vidjeti na njenoj web stranici.

Hvala vam što se svratili!

Nadam se da vam se svidjelo!

Love,

Maybe

2 komentara:

  1. Maybe, totalno suosjecam s tobom po pitanju nedostatka vremena.. :(

    Moram priznati da nemam nijedan njezin kist i nisam ih nigdje ni vidjela za kupiti kod nas, bas sam neki dan u Irisu gledala neke Diorove kistove, ali BH nisam primijetila ili mi nisu ni ponudile namjerno. :/

    Stvarno bi voljela isprobati KIKO kistic! :)

    Ovaj mjesec cu se pocastiti s par MAC kistova i mozda kojim NARS-ovim i to je to, postala sam ko hrcak i moram tu naviku rjesiti, pa sad kupujem samo sto ZAISTA zelim. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam šminku i šminkanje, ne mogu zamisliti dan bez nje, pa ni nedjelju. Bez dobrog kista i aplikatora, nema ni dobrog make-upa. Hvala na recenziji!

    OdgovoriIzbriši