8. ruj 2011.

Od cipela do narukvica DIY projekt

Krajem ljeta uglavnom imam temeljitije čišćenje. Ove godine sam počela sa cipelama. Imam jednu ogromnu kutiju u kojoj držim cipele i od možda 10-ak pari u njoj, aktivno nosim 3! Poučena iskustvom ako nešto ne nosim dulje od 2 g. da ni neću nositi, duboko sam udahnula i odlučno izbacila neke cpele iz kutije. Među njima su bila i 2 para sa zanimvim detaljima koje sam odlučila pretvoriti u narukvice. Za svega par minuta bila sam gotova sa svakom a vama donosim tutorial!
CAM_0508
Osim cipela trebale su mi i škare, klješta, klješta za radit rupicu (klješta za remen), zlatni lančić i kopčica.

CAM_0512
 Nakon što sam odrezala remen sandale sa svake strane, napravila sam supice što bliže rubu da mogu provući lančić.

CAM_0513
Sa svake strane sam provukla lančić a na jedan rub stavila i kvačicu i to je to!

CAM_0517
Sandale sam kupila upravo zbog škorpiona a zbog njega mi je i pala ideja na pamet da napravim narukvice.

CAM_0520
 Za drugi par cipela sam upotrijebila skalper umjesto škara, srebrni lakčić i kopčicu te žaboe(?? nemam pojma kako se to zove, jel zna netko?)

CAM_0521
Postupak je jednostavan kao i prošli put. Ovdje čak ni nema bušenja. Samo se na kraj pričvrste žaboi!CAM_0522
 CAM_0524
I kvačica i lančić i to je to!
CAM_0525
Jednostavno i brzo!CAM_0527

Kako vam se sviđaju moji uratci? Od čega ste vi napravili neki komad nakita?

Hvala vam što se svratili!
Love,
Maybe

Broj komentara: 17:

  1. Odlično!!!
    Jako maštovito i što je najbolje, unikatno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja! Prav čudovite zapestnice so nastale :)

    OdgovoriIzbriši
  3. juuj forica :) ja sam jedna od onih koja sve cuva i nada se da nositi jednog dana, tako da ne bi imala srca to napraviti.. samo talozim nepotrebne stvari :P

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala :-)
    nena - ja sam se u životu načuvala nepotrebnih stvari, sad sam pametnija!

    OdgovoriIzbriši
  5. uhh meni je sve to žao baciti...i onda podijelim frendicama kaj se kojoj sviđa :))
    jako lijepe narukvice ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ja bih vjerovatno šuze nekom proslijedila, ali koji put je sebičnost puno bolja ideja (da ne bi bilo zabune, ovo nije rečeno u negativnom kontekstu) ;-D
    škorpion mi je preštosan :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja obično prosljedjujem ali ovo nije bilo bas u najboljem stanju da dam nekome, pa sam radje uništila i napravila narukvicu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja i izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobra ideja,ova siva mi je prekrasna!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično je to što si iskoristila sve ono što se iskoristiti dalo. Sad se mirne duše i srca možeš riješiti nepotrebnih stvari. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Genijalno :D
    eto, dala si mi ideju :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Kad vidim ovako nešto uvijek mi prvo padne na pamet: Pa kako se ja toga nisam sjetila? ;)

    Genijalno... mislim da ću ići prekopat cipele koje ne nosim jer ih ima hrpaaaa.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako kreativno :)Moj favorit je prva narukvica :)

    OdgovoriIzbriši
  14. bravo, jako kreativno i inovativno, tutač je super i kvalitetno odrađen ;-)

    OdgovoriIzbriši
  15. hvala, drage moje :-)

    @Lalica- i meni to često padne na pamet :-)

    OdgovoriIzbriši