29. ruj 2011.

Haul (MAC, Benefit, Deborah, KIKO, Essence)

Bok drage moje,
Evo kod mene se opet skupio mali haul! Nije puno, ali sve što mi je trebalo ili sam željela se našlo u mojim rukama.
MAC mineralize skinfinish (redhead) i Benefit Coralista su na moju adresu došli čak iz UK a kupila sam ih na blog saleu. Ovo dvoje me sa poštarino došlo svega 270 kn, kažem svega jer kad uzmemo u obzir da samo Coralista u našoj Sephori košta 242 kn, ovo je ispalo bagatela. Ubrzo ću staviti i swatcheve i recenziju. Na žalost Sabina je zatvorila blog, pretpostavljam zbog trudnoće, pa vam ju ne mogu linkati.
 page
ZeaZia prsten koji sam kupila kod Bunch of Girls na aukciji za mačkice za samo 30 kn! Toliko me oduševio da bi išla koliko god treba da mi dođe, no najviše me oduševila njegova dizajnerica. Očekivala sam da će me samo netko pitati za adresu a meni je došao njen mail jer mi je prsten radila po mjeri! Toliko mi je ugodan da ga ne skidam sa sebe od ponedeljka ujutro! Svakako posjetite njenu stranicu ima predivnih stvari!prsten
KIKO – mislim da sam se zaljubila u taj brend. Kako su od dečka roditelji prošli jedan išli u Italiju odmah sam iskoristila priliku i napravila malu naruđbu. Paleta korektora za prikrivanje težih „problema“, o njoj ne dolazi samo recenzija već i video, i 2 maskare koje su bile na akciji. I o njima naravno ubrzo detaljnije.
kiko
I ostalo – i u moj dm je došao novi Essence asortiman, ali ne cijeli. Tako da sam se zadovoljila samo sa jednim lakom (#72 time for romance), Deborah 2u1 eyeliner & eyeshadow pen koja je na sniženju svega 19,90 (i već u glavi imam make-up sa njom ) te novi cracked lak za nokte koji sam kupila u Slovenskom dm-u u ljubičastoj nijansi.
deborah
U pitanju je Depend Cosmetics iz Švedske i to je novo čak kod njih. Količina od 5 ml me došla 2,10€, a osim crackled lakova postoje još i hrpa drugih lakova! Ljudi moji, ovakvo pucanje nisam očekivala! Moram po još!
lakovi
Imate li želju za recenzijom nečeg od ovih stvari ubrzo?
Hvala vam što se svratili!
Nadam se da vam se svidjelo!
Love,
Maybe

3 komentara: