21. kol 2011.

Muzej Marton

Prije nekog vremena sam sa mamom imala girl's day u kojem smo među ostalim prošetale i do Marton muzeja na Gornjem gradu, koji se prije nekoliko mjeseci preselio uz Samobora u Zagreb.

Volim muzeje, ali doma za njih nikad nemam vremena. Što je biti samo stvar neorganizacije dok na putovanjima hodočastim po svijem muzejima kao da će mi svijet propasti ako u svaki ne uđem. U namjeri da to promijenim, odlučila sam ponekad ući i u koji naš muzej, a Marton je bi prvi na tom putu.

Veljko Marton, veliki kolekcionar antikviteta (i vlasnik Martimexa) je zaista tokom godina skupio impresivnu zbirku. Mene je osobno uvijek oduševilo kako u hrpi svakoliko ponude na buvljaku on nađe pravu stvar. Znam da je u to uključeno jako puno vremena, znanja i proučavanja, no ipak, svaka mu čast.

Muzej nije prevelik jer nije uvijek aktualna stalna ponuda, ali imat ćete što za pogledati. Cijena ulaznice je 20-ak kn, što je zaista niska cijena. Tako da vam ona ne bi mogla smjela biti prepreka da ne zavirite u njega.

Slike nije najbolje, jer su slikane sa mobom. A i ovo je čisto par njih da vidite što možete očekivati ako svratite u muzej.

IMG_0238

 IMG_0226

 IMG_0227

IMG_0228

IMG_0230 

 IMG_0232 

 IMG_0234

IMG_0235

 IMG_0237

IMG_0231

IMG_0233

Volite li muzeje?

 

Hvala vam što se svratili!

Love,

Maybe

3 komentara:

  1. Prekrasno, pravo malo blago. Ja sam pobornik chabby chic stila kad se radi o opremanju mog doma no obožavam vintage. Bas ovaj vikend ponovno farbam stari kljuc vjesalicu koji je moj deda napravio prije 50 godina a na Hrelicu uvijek pronadjem predivne okvire, kvake i stare kofere.
    Apsolutno treba posjecivati vise muzeje, bas sam o tome jucer pricala s frendicom na kavi...kako to nikad ne stigne na To Do listu.

    La Kat
    www.lapassionpourlafashion.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Žalosno je što doma imamo takvo blago u muzejima a ne uživamo u njemu.

    Vidjela sam da si uzela vikend off i na pravi način ga iskorištavaš! Nema mi dražeg nego uzeti alat u ruke i preuređivat! Najsretnija sam kad sam sva u prašini od šmirglanja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim muzeje i izlete, ali o tome se samo govori, a nikako da se organiziramo i napokon otiđemo :/ Uvijek neke druge obveze, al nisam znala za taj muzej i thanks na info :)

    OdgovoriIzbriši