27. kol 2011.

Look by Bipa ruž - nude

Bok drage moje,

i danas ću biti kratka (kao i zadnjih dana). Šta ću, ova vrućina ma ubija a i taman sam došla doma pa još nisam sebi došla.

Znam da puno vas traži savršen nude ruž, a meni je svakako jedan od savršenijih Bipin Look by Bipa ruž u nijansi “nude” pod brojem 01. A kako je ovaj vikend u Bipi –30% na svu dekorativnu kozmetiku ovo je prava prilika jer ćete ovaj ruž sada dobiti za nekih 14 kn (nešto manje) umjesto uobičajnih 19 kn.

328036_250461714987220_183521798347879_819031_946523_o

izvor slike - klik

CAM_0501 

CAM_0503

Radi se o predivnoj roskasto nude nijansi, koja sa 2 sloja potpuno prekriva usnice. Dovoljno je kremast, ugodan na sunama i bez problema traje 3,4 sata na usnicama!

CAM_0504

 

CAM_0506

 CAM_0507

Ukoliko se u potrazi za nude ružem nadam se da sam vam pomogla u odabiru!

Hvala vam što se svratili!

Love,

Maybe

Broj komentara: 7:

  1. uvijek sam u potrazi za savršenom nude nijansom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo izgleda na usnama. Ja u poslednje vreme koristim ovaj: http://4.bp.blogspot.com/-7m_5fYuZlJs/TfNXvCaj6oI/AAAAAAAABww/P8t6hl-ML7w/s640/4.jpg Na usnama bas deluje neutralno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Morat ću bacit oko na ovaj ruž pri sljedećem posjetu Bipi. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Ana - svi smo! moslim da bi ti ova, obzirom na put i boju kose,savršeno stajala!

    @cipelica - sladak je!

    @Lalica - pogedaj, mislim da će ti sjesti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo mi izgleda odlično.Tnx,bacam se u potragu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmmmmmm vidim ja sta bi moja mama mogla da dobije za rodjendan :). Svidja mi se a i ona obozava nude ruzeve. Mogla bih se i ja nekad nasminkati :D

    OdgovoriIzbriši
  7. kupila sam ga prije mj dana, i predobar mi je :D svi ostali ruževi su ostali zapostavljeni zbog ovog ljepotana :D

    OdgovoriIzbriši