18. kol 2011.

Balea Aqua marine fluid

Nakon stvarno dugo odgađanja (sramim se), konačno sam se primila posla i odlučila napisat ovu recenziju. Najveća sramota je što taj isti proizvod stalno spominjem u favoritima a nikako da napišem recenziju.

  CAM_0097

Dakle, krenimo. Ne volim se mazati, ne volim kreme, ulja, i ino. Uglavnom mi ne pašu mirisi, ljepljiva sam si, ne pružaju mi ugodan osjećaj na koži. Hidratiziraju ali nije to to. Možda, tj vjerojatno je problem u tome što nisam redovita u cijelom tom postupku. A ta moja neredovitost me dovede do ubitačno suhe kože, sa groznim bijelim tragovima i sve to stvara potrebu za čohanjem iste. Ovo ljeto sam se odlučila malo se više (za promjenu) brinuti o svojoj koži. Pa sa švrljajući dm-om našila na ovo. Kako mi se hvaljeni Balein Aqua serum pokazao kao najbolji prijatelj, nisam niti sekunde dvojila za ovog.

CAM_0098

Njegova cijena je bila oko 20 kn za 250 ml a zadnji put kad sam ga kupila je bio na akciji 10 kn. A o čemu se radi. On nema za cilj zamijeniti kremu, već dodatno hidratizirati kožu, što i čini odlično. Vjerojatno nije najsavršeniji na svijetu (druge nisam probala pa ne mogu usporediti) ali je sasvim uspješan u svom u naumu da dubinski i dodatno hidratizira vašu kožu da ga morate obožavati. Već nakon 3,4 puta će se vidjeti lijepi rezultati na vašoj koži, osjetno hidratiziranija, čak ako i preskočite koje mazanje.

Pakovanje je super, prije svega praktično. Visoka uska bočica na pumpicu koja vam stane gotovo svugdje. Opet, koliko je ta pumpica super, budite svjesni da zadnje ostatke seruma nećete moći potrošiti osim ako ne otvorite cijelu bočicu.

CAM_0099

Kremasto gelaste je strukture i svijetlo tirkizne boje. Miris mu je po morskim algama, ali ne preintenzivan i vrlo brzo nestane, podnošljiv.

Ovo je proizvod koji mi je definitivno bio među favoritima ovog ljeta. Nadam se samo da nije LE jer ne bi bilo loše nastavit ga koristit tokom cijele godine.

Jeste li isprobali ovaj serum?

Koji su vaši trikovi za dodatnu hidrataciju?

Hvala što se svratili,

Love,

Maybe

Broj komentara: 12:

  1. Izgleda odlično! Morat ću ga isprobati. Nekako sam slična tebi, nisam baš redovita što se tiče mackanja sa kremicama i ostalim preparatima, ali volim se poslije tuširanja namaziti Dove losionom sa Shea maslacem. Odlično miriši, zbilja hidratizira kožu,a i brzo se upija što mi je veliki plus. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. odavno sam pisala o njemu u nekim favoritima (mozda cak proslog leta), a i dalje mi je odlican. svidja mi se i miris i tekstura, i to sto je lagan, i to sto ga jos uvek ima kod nas, i pakovanje - jedino mi se ne svidja to sto ga dosta ostane na kraju. tako da, sve u svemu, potpuno se slazem sa tobom u ovoj recenziji :D

    OdgovoriIzbriši
  3. imam isti problem..ne podnosim ljepljivi trag losiona i krema i dovedem se u situaciju totalno suhe kože.. Probam pa javim..

    OdgovoriIzbriši
  4. Super se čini! Također mrzim losione i ulja jer su mi i ruke ljepljive i cijelo tijelo :S Zato ih nikada ne koristim a mislim da bi trebala početi jer ne želim imat stare noge s 25 :S Imam Aqua serum koji mi je ok, ništa posebno, ali nemam suhu kožu pa ne znam, korisim ga samo radi dodatne hidratacije. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Makeup - kako sam ja to propustila kod tebe? Ne mogu vjerovati, jer obožavam tvoje mjesečnjake!

    @Violet - sve što imam maslace u sebi je mrak, ja čak imam i pravi maslac doma i ima baš te karakteristike i super mi je!

    @Ana i Lia - javite rezultate svakako!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo si me navukla na Aqua serum, ovo je sljedeće? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan prijedlog, hvala ti:)
    Super blog na kome svatko može naći nešto za sebe, pratim te:)

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  8. meni je pomogo, nadam se d aće i tebi :-)

    hvala na pohvali za blog :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. ok, skuvala si me - kad mazalica bude pri kraju kupim si ovo čudo ;-D

    OdgovoriIzbriši
  10. Super sto nije uljasti..probati cu.
    Pogotovo zimi ;)

    La Kat
    www.lapassionpourlafashion.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim stvari na pumpicu. Tako da će ovo sigurno biti moje kad se dočepam kopna. ;)

    OdgovoriIzbriši