3. srp 2011.

Dnevni ljetni make up

Bok drage moje,
nakon što sam otkrila svoj postupak za matiranu kožu lica (jučer sam testirala dugotrajnost cjelodnevnim boravkom u prirodi, čak 14 sati i koža je i dalje bila mat! Eto nisam lagala :-) a probudit se bez prištića drugo jutro je neprocijenjivo!) :-)

A kako sam u tom istom video za svoju dnevnu matiranu rutinu najavila da ubrzo slijedi i video sa make up-om evo i njega! Radi se o jednom od meni najdražih make up-ova, koji doduše često znam i nositi navečer. Nije jak, ali je dovoljno primjetan!

Ovaj put nema slika u tekstu jer sam konačno (uz pomoć mojih Twitter prijatelja) shvatila kako ubaciti slike u video! :-) A da  se ne razvuku!


Jeste li zainteresirane za još koji dnevni make up?

Nadam se da vam se svidjelo!

P.S. Nemojte zaboraviti na Sigma darivanje koje traje još do sutra i na Facebook darivanje koje traje još do utorka!

Love,
Maybe

Broj komentara: 6:

  1. Tako nekako i ja volim nositi make up danju. :)

    P.S.Imaš dvije nagrade kod mene, dođi i pogledaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, da, naravno da želimo još dnevnih majkapova :D

    I kod mene si dobila dvije nagrade :)

    OdgovoriIzbriši
  3. dobro tebi ovo ide, nema šta :-D
    daj još!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ekstra je :). Volela bih da umem da se sminkam barem stotinu dobro kao ti :)

    Inace, imas kod mene nagradicu isto :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super si mi samo tako nastavi...bas prija

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam!
    @NFFT - a da ja znam barem malo sredit nokte kao ti, di bi meni bio kraj :-)

    hvala na nagradicama!

    OdgovoriIzbriši