12. srp 2011.

Akrilne boje u službi cipela (DIY)

Ne znam za vas ali ja uživam preuređivat stvari i to iz dva razloga: 1.vežem se uz neke stvari i ne želim ih se riješiti dok im zaista nije vrijeme da ih se riješim i 2. veseli me taj proces makeovera.
U skladu sa tom svojom prevelikom emotivnom povezanosti sa stvarima imam jedne sandale kojih se nikako nisam željela odreći. Bila je to ljubav na prvi pogled u Bati, u ljeto 2009. I tada su bile bijele. Da, predivne bijele sandale. Jedne od rijetkih koje me nikada ne nažuljaju (a spadam u onu skupinu koje sve nažulja). Pratile su me dan i noć. No isto tako su se i mazale. Bijela je već odavno prestala biti bijela. A kako se radilo o gumi, nije ju bilo lako za očistiti. I tako su moje omiljene sandalice spale na ovaj, ne baš privlačan izgled.
 IMG_0471
Osim cipela ili čeka već trebaju vam i akrilne boje e kist. Boju sam kupila u Mulleru po cijeni od 22 kn!  
     
IMG_0472
Cipele i sve oko njih treba zaštiti
 
I dok sam ja mozgala šta da radim sa njima, negdje mi je u pameti ostalo da se sa akrilnim bojama može farbati i tkanina. Da ne bi nešto fulala prvo sam pitala svog makeover stručnjaka, Teu sa Hobbychica i nakon njenog blagoslova krenula u akciju.
Malo papira da se zaštiti unutrašnjost i dva premaza i eto ih! Kao nove! Sad su mi čak i draže :-)

IMG_0474

IMG_0651

A kad se ufuram u mackanje meni nema kraja. Krenula sam na sandale, špagerice, koje sam već prošle godine preuređivala ali nisam bila zadovoljna.

IMG_0477

IMG_0478
Prvo sam krenula od pete jer sam tad imala doma jedino rozu boju
A onda sam se zaigrala!

IMG_0649
IMG_0648

Prednost akrilinih boja je što se jako brzo suše i što ih je moguće miješati. Tako sam ja miješajući tirkiznu i rozu dobila ovu zanimljivu nijansu na peti.

IMG_0650

3 premaza tikiznom i eto novog ruha :-) doduše, još mi nešto fali ali ne znam što, pa kad otkrijem ću ih i dovršit! Za sad sam zadovoljna da sam „maknula“ onu groznu crnu boju.

Nadam se da su va bile zanimljive ove moje igrarije!

Love,
Maybe

Broj komentara: 18:

  1. i eto novih cipela!! :-) super!

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni su i dalje precool! Najbolje je kaj ih se nisam morala odreći;)

    OdgovoriIzbriši
  3. cool!bravo!super ideja,nazalost,mojima svima obicno ode potplat tak da neznam kako ih sacuvala..one draze otfuram postolaru da im malo produzi zivot,a manje drage zaboravim :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično! Ja obožavam diy! Ufuram se u nešto i onda mi nema kraja haha.

    Moj prijedlog sa opvim zadnjim špagericama da podebljaš ove cvjetiće, uzorak nekom drugom bojom, možda to fali?! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja i odlična izvedba! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. A suuuper! Jako zanimljive, samo tako nastavi!

    OdgovoriIzbriši
  7. divan makeover, bravo mica :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomenalno, koje osvježenje!

    OdgovoriIzbriši
  9. Suuuuuuuupeeeeeer! I ja se teško odvajam od stvarčica i isto tako mackam i preuređujem! A uostalom, ti si naša šminkerica, pa zašto ne bi i cipelice koji put našminkala? :D Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam;)
    @Violet- ma tih cvjetova sam se obavezno htjela riješiti tako da ih nikako ne bi htjela pojacavat;)

    OdgovoriIzbriši
  11. totalno si se navukla :-p
    moram priznati da mi je ovo palo na pamet, samo me zanima kako se boja drži :-D

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno osvježenje jer sandala nikad dosta. Šetaj u obnovljenim špagericama i ideja će naći tebe.

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas su lepo ispale!Odlicna ideja!:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam očekivala toliko pozitivnih komentara tako da vam svima veliko hvala!
    @NC- akrilna boja na robi se može prat na 30C tak da nema frke! Sve sam kod Tee provjerila!
    @ Suzana- dobra ideja, bum i'm malo vise setala;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlična ideja :) Stvarno akrilne boje čine čuda i imaju punoo namjena :)

    OdgovoriIzbriši
  16. predivnooo! ja znam kad bih ja pocela ne bih stajala dok i poslednji par ne ofarbam hehehehe

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši