19. lip 2011.

Meet my Big brother

Bok drage moje,
uživate u vikendu? S vremena na vrijeme, kada imam materijala, volim za nedjelju spremit neki post u kojem ćete više uživati a manje čitati.
Ne danas vam neću pisat o Big brotheru, jer to jednostavno ne pripada na moj blog, već upoznajte mog brata i njegov hobi – fotografiju.
Hrvoje je fotograf amater, koji fotografiju obožava od prvih susreta sa fotićem, tadašnjim idiotom. Svoju prvu studentsku plaću dao je za fotić, jer je htio imati nešto bolje.  Cijeli život nas je sve maltretirao da se slikamo. Sad mi je žao što sam bila toliko tvrdoglava i stalno mu govorila da nas pusti na miru, jer mi danas fali baš tih slika. Zato mu se danas prepuštam u ruke kad god poželi :-)
No, njegova jača strana nije fotografiranje ljudi već stvari, prirode,..i tu je odličan (ne zaboravite da je on amater, sa stalnim poslom i ostalim obvezama koje idu uz to). Da ne bilo da ga samo ja hvalim pogledajte njegove, meni najdraže fotke. Izabrala sam prema svom ukusu najbolje od najboljih a nadam se da sam pogodila i vaš ukus!


MINOLTA DIGITAL CAMERA
IMG_1733_watermark
IMG_3202_watermark
P1050378_watermark
DSCN0716_watermark
IMG_1856_watermark  
MINOLTA DIGITAL CAMERA
IMG_7123_watermark
IMG_5535_watermark
IMG_3238_watermark
IMG_7466_watermark
P1050417_watermark
IMG_1863_watermark
IMG_5461_watermark
IMG_3230_watermark
IMG_0215
Meni najdraža moja slika…
P.S. slikao sa jednom rukom dok je sa drugoom pričao na mob! To je uhvaćen trenutak!

Markiz_retro_watermarkNjemu, svakako jedna od dražih fotografija je ova grupe “Markiz”…njegove fotke mogu se naći i na omotu albuma “Savršeni svijet”

Kao što vidite, ti geni nisu prešli i na mene :-(
Iako je danas Međunarodni da očeva (čestitajte im!) ja ovaj post posvećujem svom divnom bratu (a muško je muško)! Ostatak njegovih fotografija možete pronaći ovdje.
Nadam se da ste uživale….
Love,
Maybe

Broj komentara: 13:

  1. uf hebemu, fotke su mu stvarno zakon!!!
    i meni je ova tvoja fotka #1 :-D
    p.s. šteta šta nisi pustila malo veće slike da skinem koju za desktop... je sam zločesta :-p

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha Hrvoje će ti biti jako zahvalan na ovom kOmentaru!
    Nisam mogla veće jer bi mi strsile ali kaj se neće klubom povecat? U svakom slučaju mogu ti koju poslati mailom;)

    OdgovoriIzbriši
  3. U, krasne fotografije! Izgleda, da sta oba zelo talentirana :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične su fotke. Ne znam koja od koje mi je ljepša.

    Ima stvarno talentiranog brata i nisi bez razloga ponosna na njega. Svaka čast Maybe braci ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotke su prekrasne,ja imam dva favorita,tvoja mi je #1,a #2 mi je ona s munjama,predobro ;)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas su lepe fotke.Stvarno je talentovan:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fotke su genijalne!! A autoportrete radi? da i njega vidimo :D zašto sam ja to prva napisala?!

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam svima!
    @JCG - vidiš, uopće mi to nije palo na pamet! ali u biti, mi smo ti isti, tako da ti je dovoljno samo mene zamislit u muškoj verziji!

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala svima na komentarima i podršci...a sestri posebno na genijalnom postu!!!

    Ukoliko želite fotke za desktop...šaljite mail na: foto@mandekic.com i dobivate originale for free :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. e da...

    uskoro još više forki možete naći na www.mandekic.deviantart.com

    OdgovoriIzbriši
  11. ova treca me podsjeca na Trilj... jesam u pravu?

    OdgovoriIzbriši