22. tra 2011.

Upoznajte Nikolu

Drage moje, današnji post je malo drugačiji…molim vas, nemojte odustat i pročitajte do kraja!

Nekoliko puta sam spominjala da radim popis stanovništva. Igrom slučaja sam dobila i dodatne stanove, a među njima i Nikolin.
Nikola je mladi dečko, koji je stradao u prometnoj nesreći. U auto ih je bilo 5, no samo je on stradao. Nitko od njih nije bio niti pod utjecajem alkohola niti droge.
 Nikola  je u „budnoj komi“  tj, zarobljenik je vlastitog tijela.

No, prvo bi vam željela ispričat svoj dojam o njegovoj obitelji. Naime, ušla sam u stan ne pročitavši prezime i sa prvim koracima sam shvatila u čiji stan sam došla. Dočekala me njegova divna majka, gđa Katica. Njena snaga, toplina i ljubav ne samo prema Nikoli već prema cijelom svijetu me oborila sa nogu, jer tako nešto među svih do sad 600 popisanih ljudi nisam doživjela. U njenom glasu ne postoji niti trunka gorčine. Ona se nema kad ljutiti, mora se posvetiti Nikoli i kćeri Loreni. Prijatelji, susjedi, rodbina, poznanici i stranci su ima velika potpora koja im daje snagu u svim trenucima kada misle da više ne mogu… a mene je susret sa njima opomenuo da ne kukam, ne ljutim se i ne tražim toliko nepotrebnih stvari. U tom trenutku više nije bila bitna niti jedna kolekcija bilo kojeg LE ili lakova za nokte ili sjenila. U meni se rodila želja samo kako pomoći Nikoli.

Naime, za Nikolu postoji mogućnost, postoji šansa. I to velika. No ta šansa košta. Radi se o terapiji vodom, svjetlom i muzikom koja se provodi u Njemačkoj i dan te terapije stoji 432 eura a na rehabilitaciji se ostaje minimalno 3 a maksimalno 6 mjeseci. Nikola će biti na terapiji 3 mjeseca što košta  45 000 eura, puno novaca ali kada je nečiji život u pitanju složit ćete se da je cijena mala. Pola novaca je već skupljeno, treba još pola. A tu nastupamo svi mi.

Meni je jasno i razumljivo da je teško vrijeme i da svi imamo svoje troškove, ali nitko ni to ni ne traži. I 20 kn je dovoljno. Dovoljno je i da  ovaj tekst pošaljete nekome, stavite na svoj FB, Twiteer,…  Za taj vaš trud vam ne mogu obećat nikakav poklon, ali mogu naiskreniju zahvalnost Nikoline obitelji! Molim vas, obavijestite ljude….


*****Nikoli iznimno puno pomaže udruga „Stepinčeva oaza mira“  bez koje ni ne bi bilo svih ovih akcija. Za detaljnije informacije možete kontaktirat ih na email stepincevaoazamira@gmail.com
Dobrovoljni prilog možete uplatiti na žiro račun naše Udruge : 2360000 – 1102036010 s naznakom za „Nikolu Vidaka“ ili na osobni žiro račun Nikole Vidaka (Trg mladosti 14; 10290 Zaprešić; OIB: 81352000886; JMBG: 2106989330225) koji je otvoren u Zagrebačkoj banci : 236 0000 – 3114245174. ******

Molim vas, ovo je stvarno…nemojte samo preskočit ovaj post, učinite nešto!

Love,
Maybe

Broj komentara: 14:

  1. Bravo draga! Uključujem se odmah :-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala srećo! Puno ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga divna si! Svaka čast! :* proslijediti ću..Mogu staviti i na svoj blog?

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno, mila! ŠTo više ljudi obavijestimo to bolje! Neka samo 10 % nešto uplati, bit će blliže cilju!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je stvarno jako bitno. Podijeliti ću dalje, i pomoći prilogom. Stvarno lijepo od tebe što si im odlučila pomoći.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast,draga!Evo,stavila sam link na svoje facebook stranice,nadam se da će pomoći :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka čast!!!
    Trebalo bi još takvih humanih popisivača,koji osim posla žele i upoznati se i pomoći ljudima. Bravo!!!!
    Ovakve konkretne akcije će sigurno uroditi plodom;nadam se da će to biti dovoljno da Nikola ozdravi!!
    Naravno- uključujem se i ja!!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam puno svima!
    Bez vašeg daljnjeg angažmana nema ništa! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja se odazivam...Bravo Ana!

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka čast! I ja se uključujem.
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  11. Bravo, hvale vrijedna akcija!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve pohvale na ovoj inicijativi, iskreno se nadam da će odaziv biti veliki:))
    I ja se, naravno, uključujem vrlo rado!

    OdgovoriIzbriši
  13. tako je divno čitati vaše komentare i vidjeti da ne odustajete! hvala vam svima!

    OdgovoriIzbriši