11. tra 2011.

Persin paketić & Tea u Jutarnjem

Drage moje,
danas mi je dan više nego divan :-)
Jutro mi je počelo Persinim paketićem koji sam osvojila na njenom darivanju a u koji je ona sama dodala još poneke poklone. Moram priznat da sam se oduševila kad sa vidjela pismo :-) hvala ti, mila! :-) A što mi je Persa poslala pogledajte su slikama



U paketu su me dočekale četkice za rumenilo i blendanje od e.l.f.-a, i došle mi ko naručene jer sam stalno planirala kupit ovu za blendanje. Naime, imam je doma i savršena je.


Kao poklon mi je stilo i NYX rumenilo koje sam pikirala na Persinom blog saleu, no kako stalno planiram smanjit količinu kozmetike iz kofera tjerala sam se danima da ne posegnem za njime, kad me Persa iznenadila. Nijansa, savršena za ljeto! :-)


Obožavam sapune, ne volim gelove za tuširanje. A kad se radi o prirodnom sapunu, mojoj sreći nema kraja. I sad definitivno nemam ispriku za hodat okolo nepočupanih dlaka sa nogu. Eto, mila moj dragi ti je jako zahvalan :-)


Kako sam ja frik za nakit oduševila sam se što je moja nagrada sadržavala čak 3 para naušnica. Pogledajte detalj sa jednih!


Naušnice u obliku slušalica :-) Gdje si ih samo našla????


I na kraju, lak za nokte!
Hvala Persi sa bloga Beauty&Sweets!

As ad još jedna novost. Naime, prije nekoliko tjedana sam pisala o "Kredenci", divnom mjestu na kojem sa uživala. Ove subote je "Kredenca" zajedno sa svojim "mamama" Ornelom i Teom bila u Jutarnjem :-) Drago mi je da sam taj mali raj otkrila prije njih :-)

Love,
Maybe

Broj komentara: 11:

  1. Sve je divno, bas sam ljubomorna :D Al nausnice su prepre! Kad mi muz ne bi bio musko ubio bi za njih sigurno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam draga, poklončić je super!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam,kao naručeno,je l`da?

    OdgovoriIzbriši
  4. NNČ :) Ja sam sretna jer vam je svima danas stiglo, da uljepša početak radnog tjedna :D Vidila sam vas na Pantenu, super ste izgledale :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zavidim ti na pokloncici..pogotovo na ovaj lak!

    OdgovoriIzbriši
  6. stvarno je sve super! oduševljena sam :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš je odličan paketić, Persa, super si se potrudila :D Nijansa laka mi je definitivno najviše zapela za oči :D

    OdgovoriIzbriši