28. tra 2011.

Konturiranje #4

Bok drage moje,
kako ste mi?
Nadam se da ste se oporavile od Uskršnjih blagodati...ako ste na godišnjem uživajte i dalje..

Nakon 4 neuspješna pokušaja, iz 5  puta (DA, 5!!!!) sam uspjela snimit video o konturiranju a da je snimka ok. Ako i ima koja mana, nemojte mi zamjeriti jer zaista nemam volje ponovit ovaj video!
Da ne spominjem da sam ga satima obrađivala, jer sam prvi puta zaboravila spremit pa se sve zbjerkalo i izbrisalo, zatim se komp sam od sebe zblesirao, pa nisam spremila na vrijeme tako da sam počela gotovo od samog početka...tek sam iz 4 puta uspjela!

Tek sam se sad sjetila da sam moga raditi slike prije i poslije svakog konturiranja!





I video na kraju!



Nadam se da vam se svidjelo!
Uskoro dolazi novi make up tutorial! Nešto večernje i malo drugačije!

Love,
Maybe

Broj komentara: 13:

  1. na kraju djeluješ k'o nova ;-)
    p.s. lak mi je fantastičan!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. prvi koment: nw-en vaj XD znaš kak su me prodavačice u SAD čudno gledale, i pitale mislim li na en-dablju XD

    OdgovoriIzbriši
  3. drugi komentar, ovo je dosta slično mom načinu konturiranja :) Super izgledaš. Morat ću i ja pokazati kako izgledaju moji panda podočnjaci i kako ih se rješavam. zadnjih dana su se pojačali :( šmrc

    OdgovoriIzbriši
  4. JAko dobar video, bas mi se svidja! Bilo te jako ugodnoi gledati i slusati, bas si onako mirna i plaha :D I slin za lak :D

    OdgovoriIzbriši
  5. @ NC - dakle, 5 pokušaja je vrijedilo? Draga, to je Replay, novi Essencov, imaš i negdje swatcheve kod mene! SAvršen jer! Obožavam ga!

    @Persa- hvala mila, već sam očajna bila kako mi nikako nije uspjevalo. Odi za podočnjake provjerit da ti nisu stvarno u biti hiperpigmentacija. I ja sma mislila da imam pogočnjake.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Irena - haha, plaha! Moji to nikada ne bi rekli! Čini mi se da mi kamera umiri glas! Hvala ti! A lak, pročitaj koji je u odgovoru NC. Savršen je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni si sva tako neka njezna :)))

    I mislila sam si da je Replay, bas je bas :))

    OdgovoriIzbriši
  8. odlican video, i koristan, kao i prethodni... i stvarno izgledas kao nova :D

    OdgovoriIzbriši
  9. uff, uff, savršeno, baš se veselim našem druženju :D

    OdgovoriIzbriši
  10. @ MU&M - hvala, mila! vjerujem da si sad skužila zašto mi je onaj tvoj koretor gotovo ništa ne bi pomogao.

    @ Marina - smišljaj želje!

    @Honey - hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  11. hvala! 7 sati gledanja u ekran čini svoje! idem odmah popraviti!

    OdgovoriIzbriši