28. velj 2011.

Opet 2,3 pametne..

Samo da napomene, u blog salu sam stavila imena lakova i makla neke kupljene stvari, ako vas zanima.

A sad ajmo na moje probleme :-)

Čini mi se da mi u zadnje vrijeme puno bolje ide filozofiranje nego pisanje recenzija, rađenje tutoriala, i ostalog… bit će da je to rođendan, odnosno godine čine promjenu na meni.

 Sutra je dan D, dan od kojeg više neće govoriti za mene da sam mlada, već da mi je pod hitno vrijeme za muža, dijete, posao i ostalo šta spada u paket! J jbg moralo je doći vrijeme da se i ja uozbiljim. Danas sam počela sa naručivanjem za preglede, jer ipak je vrijeme za remont! :-)

Tako sam ja u susret novim godinama počela čistiti sobu. Kad kažem čistiti, mislim na to stvarno detaljno! Odnosno, čak i nešto baciti! Spadam u hrčke opsjednute bojom i slaganjem po nijansama! A to rezultira time da kad se primim neke vrste neke stvari u kupovanju, kupujem to u svim nijansama. Npr, imam vesti na „V“ izraz (napomena: jako ih volim) u bijeloj, žutoj (svjetlo i tamno žutoj), rozoj, crnoj (x2), ciklami, zelenoj i bež nijansi. A još mi „treba“ siva i tamno plava. Shvaćate o čem vam pričam! Nakit recimo slažem ovisno o tome je li zlato, srebrno, vitange dizajn, itd., košulje su svrstane po tome da li su jednobojne, na prugice, kockice,… Rezultat tog mahnitivnog kupovanja je da mi je soba prepuna svega!  I to je razlog zašto je toliko puno stvari na mojoj blog raspodaji!

I onda je krenulo čišćenje.
Počela sam sa robom. Doduše još nisam završila ali jednu curu sam već razveselila.
Zatim sam se prebacila na šminku i moj kofer je konačno prodisao!
Pa na lakove za nokte, iako bi trebala još malo pročistit to područje, jer kao što možete vidjeti većina je samo isprobana!
Pa na nakit. Ljudi moji, pala sam u nesvijest šta sve držim. Odmah sam se javila Marini da njoj proslijedim barem dio tih stvari. Uspjela sam organizirat ladice, tako da su dvije sada posvećene nakitu, jedna je sa pravim a druga sa bižuterijom.
Da bi dobila tu drugu ladicu, morala sam ju ispraznit. A kad sam se primila tog posla, šok i nevjerica šta sam sve našla!

I tako moja soba konačno dobiva obrise neke normalne, za život ugodne prostorije. Ali ima tu još posla.
Možda mi je stvarno došlo vrijeme da odrastem i pustim prošlost?

Imate  li vi ponekad potrebu prerezat sa prošlošću? I ozbiljnije se primit budućnosti? Ili spadate u onu skupinu ljudi (kao moj dragi, npr) koji čuvaju samo poneke stvari iz prošlosti, ne opterećuju se  njome, znaju bacit, rezolutni su po tom pitanju,…? 

Broj komentara: 10:

  1. S obzirom da u zadnjih 5 godina iza sebe imam 4 selidbe, svaka je rezultirala smanjivanjem asortimana raznoraznih pizdarija skupljenih tokom godina... naravno, to me nije spriječilo daa ponovno gomilam stvari, ali dobro mi dođe povremeno čišćenje - treba napraviti mjesta za nove stvari :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se isto teško odvajam od stvari koje volim i čuvam.. ah, mi žene.. nadam se da ćeš stavit i nakit itd. u blog sale da vidimo malo..

    I oprosti što zadnjih dana nisam baš aktivna, obaveze na fakultetu.. ali javljam se zbog toga da ti zaželim sretan rođendan i sve najbolje.. da ti se sve što poželiš ispuni i da iskoristiš svaki dan maksimalno.. i baš si sretnica što ti je rođendan 29., bar možeš slaviti dva dana, dan prije i kasnije..

    OdgovoriIzbriši
  3. a šta da ti kažem... stižu te godine :-p
    ali da te utješim, imam khm khm godina i vjeruj mi - u glavi se tako malo mjenja da čovjek sam sebe iznenadi kako se u životu od nekih stvari ni milimetra odmakao nije...
    e sad, za remont nikad nije kasno, bolje 10 godina prije nego 2 prekasno :-D
    i šta još... sretan ti rođendan draga, sutra je novi mjesec a ti godinu dana starija... uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. a hebemu zlo, sad sam vidila da si imala undead lak... uf, sad bih iskočila iz kože od muke grrrrrrrrrr
    ovim putem pozivam cure koje bi ga se rado odrekle da mi se slobodno jave :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. E pa draga moja kod mene ti je slicna stvar,kad mi se nesto svidi kupujem u svim raspolozivim bojama a ponekad cak i pitam da nemaju jos koju tamo negdje u magacinu.Onda to sve doma u ormaru volim isto tako slagat i koordinirat po boji npr.sve crne,pa plave stvari...lakicie isto tako...muz mi je neki dan rekao da imam OCD :D
    Sto se stvari iz proslosti tice cuvam ih dosta sve dok ne ponestane mjesta,ali ih ne volim bacit volim poklonit dragim ljudima.
    Sretan rodjendan i sve najljepse ti zelim:*

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja isto bila hrčak neko vrijeme i onda sam shvatila da to nikud ne vodi i prva stvar koju sam počela radit je bila ta da sam prestala kupovati stvari za koje sam znala da mi ne trebaju, a onda i bacati one koje ne koristim. Bez žaljenja, bez okretanja za istim. E, sad da još to Dragog naučim, on je hrčak gori od 90% žena koje znam, taj čuva sve i svašta, meni dođe da mu dođem doma i pola mu toga pobacam! :DD

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala vam drage!
    sutra dolazi i prava zahvala jer ja iz nekih osobnih razloga rođendan slavim sutra!

    Simply - nema mi boljeg nego priča o tvom dečku :-) jedva čekam da ga upoznam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa kad smo tako živopisan par, sve uloge smo zamijenili, kod nas sve naopako, hahaha. :)
    Tvoj dragi je zato vidim pravo muško - čvrst i odriješit. :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. uh uh znam kako je i ja imam nagomilanih gluposti koje nikako da bacim, bravo za tebe sto si krenula, ja nikako da se natjeram :/ i sretan rodjendan :)

    OdgovoriIzbriši
  10. KO da čitam svoje misli....ja nikao da se organiziram jer se jko teško odvajam od stvari i skupljam i skupljam, već mi ormar i ladice pucaju po šavovima....nadam se da ću s ei ja uskoro opametiti i malo se riješiti svega toga....

    OdgovoriIzbriši