8. velj 2011.

Brown/Caramel day make up (tutorial!!!)

Bok drage moje,
da li se i vama sve da od kada je Sunce zasjalo??
Joj, puna sam ideja i elana. Jučer sam nakon duugo vremena snimila jedan tutorial. 
Boje su moje, smeđe, i ako želite nešto drugačije za dnevnu varijantu evo ideje, a opet jednostavno. Na dnu teksta će biti detaljan popis svega i swatchevi istih.
Make up je dnevni, za posao/faks....


Evo kako sam ispana na kraju!

Isprika, na mjestima sam se malo zaigrala snimajući i ne  vidi se cijelo oko. To je zato jer snimam sa fotićem (zato je i kvaliteta lošija), a snimam sa njime jer NE ZNAM kako se radi u programu CyberLink DVD Suite (došao je u paketu sa kamerom)! Zna li netko??? Molim vas!!!!!!! Ili imate neki drugi program za preporučit! Bila bi vam vječno zahvalna! Tada bi mogla snimati sa kamero i život bi mi bio uvelike lakši!




Lista korištenih proizvoda i swatchevi:
LICE/ FACE
1. Avon antistres fundaton (Cream)
2. MAC SFC (NW 25)


OČI/EYES
3. NYX olovka kao baza (609, French fries)
4. i 5. UD Naked paleta (Buck i Naked
6. i 7. Avonova 8u1 paleta 
8. UD 24/7 olovka (Wiskey)

OBRAZI I USTA/CHEEKS & LIPS
9. Sleek palett (trenutno ne mogu naći foliju iz palete sa popisnom nijansi, dodat ću kasnije/ in this moment i can't found a list of shadow from the palette, so i will put latter)
1. NYX ruž/ lipstick (628 Tea rose)


Nadam se da vam se sviđa!
Već danas radim i jedan make up za Valentinovo!

Love,

Maybe

Broj komentara: 14:

  1. BRAVO !!!! Ovo su i moje boje pa ću morati da probam ! Videćemo na šta ću da ličim :-)))))))) !!

    OdgovoriIzbriši
  2. iskreno, draga, ti si toliko lijepa da možeš na sebe staviti bilo što i izgledat ćeš super!
    ali ako ćeš radit ovaj make up, šalji sliku!!! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. super ti stoji neutralni make-up, izgledas profinjeno i elegantno :)

    mogla bi i ja nabacit neki neutralni, u zadnje vrijeme se samo s bojama igram :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala draga!

    A j bi trebalo malo u svijet boja zakoračit, stalno sam u smeđim i neutralnim tonovima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Konačno jedan look koji čak i ja mogu iskopirat, haha. Suuuper! :)
    A, ti si tak lijepa i fotogenična da ja svaki put padnem sa stolice kad te vidim. ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam drage moje!
    Simply- svi moji tutorijali su jednostavni samo se treba čovjek naviknut na lagane poteze listom! I hvala za komplimene, zacrvenila sam se ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao nznas koliko mi je dobro dosao ovaj tutotial? Vec se nedelju dana mucim da smiksam nesto smedje.. Predivno je hvala..:DDD pratim..:D


    www.svatkitza.blogspot.com.
    poseti komentarisi.prati..:D

    OdgovoriIzbriši
  8. :) to su i moje boje!
    Jednostavno i slatko! Sviđa mi se ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno ti ovo stoji....nisam sigurna kak bi to na meni izgledalo O.o ??

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala vam, drage moje!

    @JCG - smeđe svima stoji! samo se poigraj sa tonovima!

    OdgovoriIzbriši
  11. Maybe, kako uspijevaš imati tako krasnu kožu lica? Kroz cijeli tutorijal sam se divila koliko ti je lijepo lice nakon što staviš puder.. sve bih dala da je i moja takva.. već sam razmišljala da odem i do kozmetičarke jednom da vidim kako bi izgledala kad me našminka.. nadam se da ćeš nam jednom otkriti tajnu kako to da ti je koža tako krasna, mekana, nježna.. tako mi krasno izgleda.. sve pohvale za tutorijal i samo nastavi tako!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo mi je super, moj tip make up-a. Odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kiara - prvo je dobar kut snimanja, nije baš koža tak savršena ali ono što joj definitvno pomaže je često korištenje maski za lice i puuuuno hidratacije!

    Lalice moja, hvala ti!

    OdgovoriIzbriši