19. sij 2011.

Zar uvijek moram izgubit sve živce?

Ovo je moj prvi post pisan sa moba pa ako se nađe koja greška ne zamjerite!

Upravo je završila tekma i od muke sam izgubila vjerojatno kilu. Zašto naši ne mogu održat kontinuitet igre? Kako ih ubijaju Francuzi tako očito i sa Srbima ne možemo odigrat kak se spada! Znam da bi ovo trebao biti više beauty blog, ali su me izbacili iz takta!

Znam da nisam jedina koja je gledala tekmu, pa da čujem razmišljanja!

Broj komentara: 9:

  1. Nisi jedina koja se naživcirala.. i još me na kraju najviše naljutio onaj promašaj iz kontre.. nisam mogla vjerovati..

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemoj mi uopće pričati, zbog Duvnjaka i čistog zicera kojeg je fulao mi je otišla godina života.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čini mi se da nam ove godine baš neide.. već u prvoj utakmici smo loše igrali.. sve me strah što će bit dalje.. nekad imam osjećaj da su bolji kad ne gledam hehe..

    OdgovoriIzbriši
  4. kad je Dule spusio tu kontru znala sam da necemo izvuc pobjedu, a nama fali da golmani bolje prorade i da se nasi prestanu zezat, doduse mozda nam treba i promjena na klupi al to ne mozemo tokom prvenstva

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, ni Alilović nije još dobar kako bi trebao bit.. kad se sjetim što je sve znao obraniti a sad ništa od toga.. a opet fali nam i mali Čupić itd.. mnogi nisu baš u formi.. nemamo sreće..

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma nitko jučer nije bio na visini
    !
    Prvo je trebao pozvati Špoljarića jer nemamo poštenu obranu. Valčićić može van jer grozno izigra. Kopljara spašava to što je dao gol za izjednačenje. A Vukovića stavi u obranu(!!!!??????). Sve u svemu, više su razmišljali kao igraju sa Srbima nego što su igrali! Ajme problema!

    OdgovoriIzbriši
  7. ma ne bi nam tu spoljaric puno pomogao i tako ne igramo 321, nama fale akcije u napadu, nesto to se ne svodi na to da ce balic nesto smislit, valjda ce veceras bit bolje, ako ne bude bit ce tragedija

    OdgovoriIzbriši
  8. možda b on bare nešto ublažio. ali slažem se sa tobom, fali nam akcije i njihove tipične igre, jer ovo nije rukomet, ovo je pokušaj rukometa!

    OdgovoriIzbriši
  9. klasika... ja se trudim preskočit francuze i srbe jer znam da nam ne idu... a mislim da se naši zblokiraju i... ma fuj,opet ćem se iznervirat... al ono,bar nisu izgubili

    OdgovoriIzbriši