26. sij 2011.

NOTD: something easy

Nakon neuspjelih jučerašnjih noktiju, evo današnjih! To je trebalo biti nešto kao vilinski konjic. Možda da je jednobojna podloga bi bilo bolje, ali meni je i ovako slatko!





Šta kažete? Ima li nade za mene i moje lakiranje?

Love,
Maybe

Broj komentara: 10:

  1. Ove boje mi se baš sviđajuu!!! super izgleda!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni isto lijepo, ovaj lakic je presladak - koji je? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se sviđa :D Boja je super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma kakva nada, ne treba tebi nada kad ti super ide! A i čim su šljokice mene si kupila.. prekrasni su ti noktići..

    OdgovoriIzbriši
  5. Slatko :)

    Koji ti je to lak, jesi to nešto sama mućkala?

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala vam cure!
    to je od s-he prozirni ljubičasti shimmrasti lak (nemrem se sjetiti koji broj) samo nanesen u 2 sloja s time da je više boje na vrhu nokta. a srebrni je tip painter od essenca.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je blogić! Taman da nađem sve što me zanima, a za šta baš nemam puno vremena! :)) Pratim! Pozdrav, Lilly

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti Lilly! I dobro mi došla! A ja te još bolje našla, jer oduševila si me na prvi post! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. slatki noktići... a sad sliči li ovo na vilin konjica, o tom bi se dalo raspravljati... ali u svakom slučaju slatko mi izgleda :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. da je tamnia i jednobojna podloga točno bi kužila da je to on :P!! bila sam ga guglala, 100% je to to :-)

    OdgovoriIzbriši