16. sij 2011.

I'm back and the winner is....

Bok drage moje!!!!

Evo i mene u našoj dragoj zemljici nakon tjedan dana izbivanja! Nadam se da sam vam falila, jer vi meni jeste. Vidim da su mi blogerice bile više nego vrijedne tako da ću imati sljedećih dana jaaaako puno posla oko čitanja zaostataka! :-)

Meni je bilo super. Nisam imala pojma da je skijanje tako zabavno (izuzev gledanja trka iz tople fotelje). Osvojila sam medalju na (školskom) natjecanju (sretna kao dijete, iako nas je bilo samo 5 u grupi, a staza je bila duga max 30 m, no zlato je zlatno i to mi je prva medalja u životu, tako da sam se bez prestanka blesavo cerila u petak). Slike dolaze ubrzo. Imam ih i sa staze, tako da se mogu hvaliti koje sam sve vrhove osvojila :-)

A pobjednica darivanja Drefta black proizvoda je



Nail crazy

Čestitke pobjednici! Mail je već poslan!
Drugima više sreće drugi puta!

Šaljem vam svima pusu, odo na rehabilitaciju nogu i jetre :-)


Love,
Maybe!!!!

4 komentara:

  1. Wow.. čestitam na prvoj medalji i to zlatnoj. Baš se veselim slikicama i naravno da si falila :)

    I čestitke NC.. baš ju je krenulo u zadnje vrijeme.. stalno nešto osvaja.. neka neka.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala hvala draga!!!
    eto vidiš, i lalica je sinjala, baš me krenilo :-)
    a vidim da ni tebi nije loše,hebemu zlo zlatna medalja nije mačji kašalj! jedva čekam sličice :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na medalji! Hehe.. sjećam se tog osjećaja, tako sam i ja kao klinka dobila zlatnu medalju a kad su me prozvali nisam ni skužila da sam ja najbolja (iz svoje grupe) :)

    Skijanje je zakon, mi smo preskočili ove godine ali već sam počela štediti za drugu godinu tako da nema preskakanja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. i mi idemo opet iduće godine, toliko sam se sad zagrijala da ga ni pod razno ne mislim preskočit!
    iako bi rađe išla 2 puta po 3,4 dana nego odjednom na 7 dana.

    OdgovoriIzbriši