21. pro 2010.

Zvijezde od papira

Sorry, this is only available in Croatian, but if you want, everything is explained pictures so you can understand looking at the stars making paper!





Dijana me već prije više od 2 tjedna zamolila da napravim tutorial za zvijezdu od papira, pa evo konačno da činim obećano.
Mene je ovo naučila jedna divna knjižničarka u mojoj knjižnicu a ona je izradu našla na webu no ja ne znam gdje pa vam ne mogu linkat izvor.
Postupak je jako jednostavan iako cijeli produkt izgleda komplicirano.

Potrebno vam je 6 papira iste veličine, škare, ravnalo i ljepilo.



Papir prepolovite po sredini.



Zatim polovicu prepolovite.



Te na dijelu gdje se spajaju stranice označite na koliko dijelova želite rezati papir. U tutorialu sam rezala na 2 dijela, no zvijezda koju na kraju pokazujem je stara i rezana je na 3 dijela pa izgleda efektnije. Uglavnom, dijelovi moraju biti isti.



Izrežete skoro do kraja.



Rastvorite i počnete lijepiti dijelove (od najmanjeg prema najvećem), s time da jedan ide iz vana a drugi iznutra.








Nakon što svih 6 papira tako spojite u niz, predlažem vam da spajate 3 po 3 papira zajedno jer će vam biti lakše kasnije ih spojit u krug.





Na kraju samo spojite krajeve i to je to!


Nadam se da vam se sviđa! Naša kvartovska knjižnica je sva okićena sa tim zvijezdama i preslatko izgleda!

Pusa svima,

Maybe

Broj komentara: 6:

  1. baš dobro izgledaju,hvala na ideji :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. nema na čemu! stvarno su fora!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno!!! Napravit ću ovo kao ukras za Novu godinu :)
    Može biti i pahuljica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da to u biti i je pahuljica, ali sam ju ja prekrstila u zvjezdicu :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš dobro! probam odmah! :-)

    OdgovoriIzbriši